Spominjam se otroštva ko smo s prijatelji igrali nogomet, imeli kakšen piknik, skupaj odšli na dopust. Zaradi punc nimam več prijateljev in sem praktično ostal sam. Zdaj bom zaradi punce izgubil tudi brata. Ker se bo preselil, bom zdaj moral doma sam opravljati vsa opravila. V bistvu je že nekaj časa tako, da jaz za vikende doma delam, on pa okoli hodi s punco. Izgubljam še zadnjega človeka, ki mi nekaj pomeni. Kako bi bilo življenje lepše, če ne bi izgubljal ljudi zaradi punc.
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen.
Hvala, da si se obrnil na nas in nam zaupal svoje skrbi, bi pa te lepo prosila, če nam napišeš še svoje vprašanje, da ti lažje pomagamo.
Želim ti vse dobro, pa upam, da se nam še oglasiš.
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije
• Me
Meya
Verjemi, da punce niso krive (v večini primerov). Tvoj brat pač sledi življenski poti kot vsi pred njim. Verjamem, da nekega dne tudi ti. Brat te ima rad, saj sta družina, še vedno boste skupaj za praznike, hodili drug drugemu na obiske in se klicali po telefonu.
Tvojim staršem je verjetno še težje, ker njihov sin gre na svoje, ampak so veseli zanj in tudi ti bi moral biti.
Tudi ti si boš našel punco. In ko si jo boš našel boš imela malo manj časa za druge ljudi. To je povsem običajno in veliko ljudi je že to preživelo.
Nisi prvi in ne zadnji, ki se mu to dogaja.
P.S. Sem punca. Prosim ne sovraži me zaradi tega <3 ;)
LP Meya