Hej
Ne dolgo nazaja sem dodal eno punco na snapchatu in zacela sva si pisat. Pisala je kot da zeli biti moja punca. potem oa sem ji poslal mojo sliko obraza in se je zacela norcevat iz mene. Pisala je image da si tak...
Zdej me pa zanima kako prepoznati ali je oseba za resno zvezo s teboj, ali pa je samo za nercevanje iz tebe.
in pa kako osvojiti in dobiti punco na internetu(preko katerih aplikacij)
Hvala
Blaž
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen, Blaž.
Opisuješ izkušnjo, ki je brez dvoma zelo neprijetna in žal mi je, da si to doživel. Sprašuješ, kako prepoznati, ali je osebi do resnega pogovora in morebiti do odnosa ali ima mogoče drugačne namene.
Tega, ali ima oseba na drugi strani ekrana iskrene namene, žal ne moremo zagotovo vedeti. Pogovor preko družbenih omrežij je običajno nekoliko drugačen od pogovora "na štiri oči". Ko si z nekom dopisujemo, uporabljamo krajša vprašanja in odgovore, delimo dobre trenutke našega dneva in se običajno ne spuščamo v globoke debate. Osebo preko spleta je tako težje dodobra spoznati in presoditi, ali je do nas povsem iskrena. Svetujem ti, da tega ne presojaš prehitro. Ko si s punco dopisuješ, naj se ti nikamor ne mudi. Dopisovanje lahko traja več tednov ali celo mesecev in če si dekle iskreno želi odnosa, dopisovanje ne bo zamrlo. V tem času se ne boj zastaviti tudi kakšnega bolj "globokega" vprašanja (ne zgolj "kako si" ali "kaj počneš") ter ne pošiljaj svojih fotografij, dokler nisi prepričan, da ima dekle iskrene namene. Preden ji omeniš idejo resne zveze s teboj, ji predlagaj srečanje v živo - tako lahko na srečanju opazuješ, ali se ujameta, kako se ob njej počutiš ter kako se odzivata en na drugega.
Aplikacij za spoznavanje ljudi na spletu je res veliko, zato ti težko priporočim točno določeno aplikacijo, ki bi ti gotovo ustrezala. Ne glede na to, preko katere aplikacije spoznavaš ljudi, pa je vsekakor zelo pomembno, da se zaščitiš - z ljudmi, ki jih ne poznaš, ne deli svojih fotografij in osebnih podatkov. Saj veš, previdnost ni nikoli odveč.
Upam, da ti bo odgovor vsaj malo v pomoč. Če imaš še kakšno vprašanje, ga lahko zastaviš spodaj in poskusila ti bom pomagati.
Vse dobro,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Ma
Markec
Pozdravljen blaž!
Naj ti povem da imaš veliko srečo da si pisal saj sem strokovnjak na tem področju že 4 leta????.
Pišeš da si dodal na Snapchat eno punco in si čutil da želi tebe potem pa se je začela norčevati z tebe ker si pokazal sliko obraza?
Najprej ti povem da se to zgodilo že nekomu ki sem mu spoznal. V tem primeru prekini s tik s to osebo jo blokiraj ker lahko prideš šev večje težave in pomembno da izbrišeš sliko svojega obraza. Jaz sem skoraj 100 procenten da je ta punci bilo všeč da si ji pisal da sta se dobro razumela in si ji bil zanimiv. Ampak potem je dobila sliko kar pomeni da je ona misli da si ti naprimer neka oseba ki zgleda oprosti če te bom užalu ampak želel sem reči čefur ona to misli in zato te je začela žaliti ubistvu ji nisi všeč in kotkaže je njej full važno izgled fanta ne pa karakter. Ampak noben Neve in na daljavo nemore izvedeti kaj ona res čuti do tebe ali kaško ima mnenje.
Potem pa še drugo rekel si da kako spoznati punco prek interneta. Rekel ti bom da je najboljše socialno omrežje discord. Tam je res ogromno ljudi. In naj ti povem da vsako leto organiziramo ljubezenske zmenke na discordu kamor se lahko prideš prijavit. Nažalosti ti nemorem dati stika. Naj ti pa namignem da takšen kakor ti kaže uzdevek razen da ta prvo črko daš z malo no to je moje ime potem daš pa lojtrico pa zraven utipkaš številke pet,tri,sedem,pet.
Če rabiš še karkoli drugega sem ti navoljo v tem chat.
Imej lep dan.
Lp, Mark