pozdravljeni,
imam sošolko ki ima snapchat in sem en dan dodal čez 1 dan me je dodoala nazaj nekaj časa sva se pogovarjala ko jaz s prijatelji in poroti koncu pogovora sem jo prašal če bi bila prijatelja, rekla je da ne ve potem sem rekel če si dava telefonsko in je rekla ne in je rekla da ji ne paša če se pogovarja s sošolcem ki je v njo, jaz sem v njo vprašal sem jo če sem ji všeč ampak že ima fanta nevem kaj naredim da vspostavim boljši stik.
lp
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
opisuješ, da si zaljubljen v punco, ki ima fanta. Glede na to dejstvo je njena reakcija na tvoje pisanje povsem razumljiva. Čisto v redu je, da sta prijatelja, razumljivo pa je, da romantičnega odnosa z njo trenutno ne moreš vzpostaviti. Zato ti predlagam, da svojo pozornost usmeriš drugam.
Poskusi se zaposliti z aktivnostmi, ki jih imaš rad in izkoristi čim več priložnosti za druženje. Preko udejstvovanja skozi različne aktivnosti, ki jih sam rad počneš, boš imel priložnost za spletanje novih prijateljstev čisto mimogrede in s tem tudi možnosti, da spoznaš koga, ki ti bo všeč. Ko se bo poklopilo vse, bo to tista punca, kjer bo simpatija obojestranska. Do takrat pa si zapolni svoj čas, ukvarjaj se s stvarmi, ki te veselijo. Glede na tvojo mladost verjamem, da te čaka še ogromno lepih trenutkov zaljubljenosti in prave ljubezni.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije