Zakaj se sošolkam 8 razreda (v puberteti) ni prijetno pogovarjati o sexu.
lu
luč
Sory ampak kuk si ti star?
Jz sm se u osmem razredu čis komot pogovarjala o tem (večina je šlo za šalo) sam halo zakaj se bi sramoval?
Luč
Te
Težavnež
zivjo
vedno ko rečemo kako besjdo na P*z*a se razjezi ampak samo ena sošoljka.
lp
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Verjetno tvojim sošolkam ni všeč, da njihove spolne organe (vulvo) poimenuješ s kletvico, ki si jo zgoraj navedel. Morda se jim tudi ni prijetno pogovarjati s tabo o spolnosti, ker ti ne zaupajo. Za nekatere je pogovor o spolnosti zelo osebna stvar, o kateri se želijo pogovarjati le z najbližjimi prijatelji ali partnerjem. Če je tvoja sošolka izrazila zadrego ali nelagodje ob pogovoru o spolnosti, več ne drezaj vanjo, ampak raje počakaj, da sama načne pogovor o tem, če bo želela.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije