Zelo slabo se pocutim ker nevem kako dobiti punco, vsi vrstniki jo imajo samo jaz ne.
• Ur
Urša
Zdravo Peter,
Razumem, da se počutiš slabo ???? zaradi tega, vendar je pomembno, da veš, da nisi sam. Mnogi ljudje se počutijo enako in se sprašujejo, kako najti partnerja ali partnerko. Obstaja več načinov, kako lahko spoznaš nove ljudi in morda najdeš "punco", ki ti je všeč.
1. Sodeluj v družabnih dejavnostih: Pridruži se klubom ali skupinam, ki te zanimajo, kot so športni klub, gledališka skupina ali skupina za pohajkovanje. To so odlični načini, da spoznaš nove ljudi, ki imajo podobne interese kot ti.
2. Pridi izven cone udobja: Poskusi nekaj novega, kot je plesni tečaj ali tečaj kuhanja. Na ta način se boš srečal z ljudmi, ki jih drugače ne bi srečal.
3. Uporabi spletna mesta in aplikacije za zmenke: Obstaja veliko spletnih mest in aplikacij, ki so namenjeni povezovanju ljudi, ki iščejo partnerja ali partnerko. Poskusi s spletnimi mesti ali aplikacijami, kot so Tinder, OkCupid ali Grindr.
4. Bodite samozavestni: Samozavest je privlačna lastnost in privlači druge ljudi. Poskusi delati na samozavesti in se osredotoči na svoje pozitivne lastnosti.
Pomembno je, da ne obupate, če ne najdete punce takoj. To je lahko dolgotrajen postopek in včasih se zgodi, da se nekaj časa ne zgodi nič posebnega. Pomembno je, da ostaneš pozitiven in odprt do novih izkušenj.
Lp,
Urša diplomirana strokovnakinja za teologijo
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Peter21,
me veseli, da si se obrnil na našo svetovalnico. Zanima te, kako dobiti punco. Popolnega recepta za to ni. Začni z majhnimi koraki (opisala jih bom v nadaljevanju) in postopoma se bo tvoj socialni krog širil, s tem pa tudi možnosti, da spoznaš simpatijo. Preko udejstvovanja skozi različne aktivnosti, ki jih sam rad počneš, boš imel priložnost za spletanje novih prijateljstev čisto mimogrede in boš lahko spoznal tudi kakšno punco, ki ti bo všeč.
V današnjem svetu tehnologije pa obstajajo še drugi načini spoznavanja ljudi, npr.  mobilne aplikacije, preko katerih lahko spoznavaš nove ljudi. Prav tako se lahko pridružiš kakšni Facebook skupin, npr. poiščeš skupine, ki se povezujejo s tvojimi hobiji, npr. pohodništvo, kolesarjenje, šah, … in preko tega navežeš nove stike. Čeprav se sliši kot kliše, vendar pride simpatija po navadi v naše življenje takrat, ko to najmanj pričakujemo. Ko se bo poklopilo vse, bo ta punca vstopila v tvoje življenje. Do takrat pa si zapolni svoj čas, ukvarjaj se s stvarmi, ki te veselijo, spoznavaj sebe skozi različne dejavnosti in tako boš še bolj pripravljen na spoznavanje drugih, ki bodo vstopali v tvoje življenje. Vsekakor glede na tvojo mladost verjamem, da je pred teboj še veliko priložnosti in prijetnih ljubezenskih izkušenj.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije