Zdravo,
imam malo nerodno vprašanje. Sem fant, ki ima zelo malo izkušenj s puncami. Z eno sem enkrat zamutil v klubu. Z eno pa sva imela eno krajšo romanco in potem je bila korona. Zraven sem pa še precej sramežljiv. Rad bi imel punco pa imam nekaj vprašanj.
Zanima me, ali poljubiti punco na prvem zmenku? Res hočem da je punci ok in da dela kar je njej prijetno in me zanima, ali jo moram vprašati ali ji lahko dam poljub in ali jo moram to samo enrat vprašati ali na večih zmenkih? Če spoznam punco na tinderju, po koliko časa pogovarjanj naj jo povabim na zmenek?
prosim da mi ne odgovarjate da bom take stvari sam videl ker jih ne. Googlati pa tudi nočem saj me zanima za Slovenijo na internetu pa dobim neko svetovno povprecje
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
hvala da si se obrnil na svetovalnico in si delil svoje doživljanje.
Pišeš, da si želiš punce ampak imaš malo izkušenj in si bolj sramežljiv. V povezavi s tem se ti odpirajo številna vprašanja, na katera ne najdeš pravega odgovora. Verjamem, da si v dilemi in da se v takšnih situacijah počutiš nerodno in neprijetno.
Zanima te, kaj se priporoča glede poljuba na prvem zmenku. Na žalost ti težko ponudim jasen odgovor. To pa predvsem zato, ker je odgovor na tvoje vprašanje v veliki meri odvisen od dinamike odnosa, ki ga vzpostaviš na prvem zmenku. Tukaj se lahko navežem tudi na spoznavanje oseb preko Tinderja. V kolikor si dogovorjen z osebo iz Tinderja in na zmenku spoznaš, da ti v živo ni tako všeč, verjamem, da ne boš razmišljal o poljubu. Na drugi strani pa obstaja možnost, da boš že na prvem zmenku začutil, da si se z osebo povezal, da ti je všeč in da bi si želel poljuba. V tem primeru (ob upoštevanju želje punce) je poljub na mestu. Predlagam ti, da v takšnih dilemah izhajaš iz sebe in svojih želja. Če imaš željo po poljubu in temu punca ne nasprotuje, ne vidim nobenih zadržkov. V kolikor bi si želel še malo počakati, ni prav nič narobe.
Sprašuješ tudi, če moraš punco vprašati glede poljuba. Veseli me, da si tako obziren in ti je mar za to, da se bo punca počutila prijetno. Menim, da ni nič narobe, če punco vprašaš, če se strinja s tvojim naslednjim korakom - torej poljubom. Obstaja pa tudi drug način, kjer lahko preveriš, če si punca želi tvoje bližine. Lahko se ji skušaš približati in s tem nakažeš, da si želiš bližine oz. poljuba. Po njenem izrazu boš videl, kaj so njene želje - če se bo tudi sama približala ali pa se bo odmaknila. V kolikor bi imel pri tem težave pa ti je lahko vprašanje glede tvojega naslednjega koraka, vedno dobro izhodišče. Zanima te tudi, če moraš vprašanje vezano na poljub postaviti na vsakem zmenku ali samo na prvem. Načeloma ni potrebe, da to sprašuješ vedno znova, saj lahko to preveriš tudi na druge načine (kot sem omenila že zgoraj).
Za konec pa si izpostavil vprašanje, vezano na uporabo Tinderja. Zanima te, kdaj je pravi trenutek, da povabiš punco iz Tinderja na zmenek. Tudi tukaj ni enoznačnega odgovora. Predlagam ti, da izhajaš iz sebe - razmisli, kdaj se boš počutil dovolj samozavestnega ampak hkrati tudi vznemirjenega, da boš naredil ta korak. Tukaj je odgovor seveda odvisen tudi o tvojih želja glede odnosa s punco. Kako želiš, da se razvije vajin odnos? Gredo tvoje želje v smeri razmerja ali zgolj krajše romance? Vse to lahko vpliva na odgovor na tvoje vprašanje.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije
• Id
Idk
Kaj pa glede make outanja in celotnega nadaljevanja. A moram dekle vprašati če se lahko začnem dotikati njenih prsi ali intimnih predelov? In kako je glede seksa, po koliko zmenkih oz kdaj je nekako normalno?
• Uredništvo
Urška Pisar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
sprašuješ kako je z nadaljevanjem odnosa in koraki, ki temu sledijo. Tudi tukaj velja kot sem omenila že zgoraj. V kolikor se boš ob tem, ko boš postavil vprašanje počutil bolj samozavestno, je vprašanje zagotovo na mestu. Sicer pa je vprašanje za prvi korak dobra izbira, ker s tem preveriš ali se dekle strinja in si tega želi. Če si v dilemi lahko postaviš tudi bolj splošno vprašanje in ti tako ni potrebno postaviti več različnih vprašanj.
Glede tvojega vprašanja, vezanega na spolni odnos, pa na žalost nimam točnega odgovora. To pa predvsem zato, ker je odgovor na tvoje vprašanje vezan na številne dejavnike - vrsto razmerja, starost fanta in punce, pripravljenosti itd. Zato ti tudi tukaj svetujem, da izhajaš iz sebe, svoje pripravljenosti in hkrati pri tem upoštevaš želje punce, s katero si želiš spolnega odnosa.
Prijeten pozdrav,
Urška Pisar, mag. psihologije