Sem v zvezi z punco  in pred kratkim je bla najina obletnica ko sva bila 6 mesecev odkar sva skupaj  a v Petak  mi je rekla da bi imela odprto zvezo  jaz se prvič srečuje s tako situaciji in nevam kaj naj nardi saj mi ni do takšen zveze
• Uredništvo
Jaka Kovačič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
zdi se, da si pred težkim in neprijetnim dejstvom, in sicer, da se moraš odločiti če si predlaganega načina odprtega partnerstva, ki ti ga je predlagala punca ob praznovanju polletne zveze, želiš ali ne. Na tvojem mestu, je najpomembnejše, da se vprašaš, če si pripravljen takega načina partnerstva in predvsem, da se vprašaš kaj bi takšno partnerstvo pomenilo zate.
Glede vtisa o tvoji nepripravljenosti na tak kompromis bi se bilo dobro iskreno pogovoriti s tvojo punco kje so razlogi za takšne želje in kako jih lahko usklajujeta oziroma, če sploh.
Dobro bi bilo, da definirata kje so vajini skupni pogledi strinjanja glede odprtega načina partnerstva in, kot že omenjeno, če sploh obstajajo, oziroma kje se v mnenjih glede osebnih meja tovrstnega razmerja razhajata.
Lep pozdrav,
Jaka Kovačič, mag. psihosocialnega svetovanja