Torej eno leto nazaj sem dobil punco, ampak zadnje čase se mi zdi da imam malo problemov z njo. Že eno leto sva skupaj ampak se še vedno nisva poljubila, in jaz si na smrt ne upam vprašati. In tudi zadnje čase dobivam občutek da me nima tako rada kot imam jaz njo kar naredi to situacijo še težjo. In včasih celo dobivam občutek da se me izogiba. In bedno mi je tudi to, da je skupaj z mano in mojo družino na morju, ampak se mi zdi da ji je veliko bolj zanimovo z mojim bratom kot z mano(ko hodimo do plaže se pogovarjata jaz pa samo hodim za njima in na splošno se mi zdi da se imata bolje kot da če sem jaz zraven)
In zadnje čase se počutim vedno slabše o sebi, zdi se mi da sem zelo grd in da me nihče ne mara. In včasih celo razmišljam da bi si kdaj kaj naredil, ampak vem da ne bo to nič spremenilo, in še grozen sem z bolečino...
Možno da sem še kaj pozabil, ampak to sem se za zdaj spomnil.
kr
kr_ena_1
očitn jo je tvoj brt začel bl privlačit, ker se med vama nč ne dogaja
kako se je pa med vama u štartu začelo?
Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Sliši se, kot da ti je v zadnjem času v odnosu s punco precej težko. Sta skupaj že eno leto, ampak se še nista poljubila, hkrati pa imaš občutek, da ji nisi tako pomemben, kot je ona tebi, in da se te včasih celo izogiba. Razumljivo je, da se ob tem lahko začneš spraševati, ali je s tabo kaj narobe …
Ampak poskusi ločiti med tem, kar zares veš, in tem, kar trenutno samo občutiš. Veš, da se s tabo še ni poljubila in da se veliko pogovarja s tvojim bratom. Ne veš pa še zagotovo, ali to pomeni, da te nima rada ali da se te izogiba. Ko nam je za nekoga zelo mar in ne vemo, kaj ta oseba čuti do nas, lahko hitro postanemo bolj negotovi vase. Včasih lahko zaradi negotovosti določene stvari razumemo bolj negativno, kot so v resnici! Ampak to, da se trenutno tako počutiš, še ne pomeni, da je s tabo karkoli narobe :).
Mogoče bi bilo zato dobro, da se z njo o tem pogovoriš. Ni ti treba takoj vprašati glede poljuba, če ti je to pretežko. Lahko pa ji poveš: "V zadnjem času imam občutek, da sva se malo oddaljila in se zaradi tega počutim negotovo. Kako pa ti vidiš najin odnos?" To je lahko strašljivo, ampak tako boš vsaj izvedel, kaj ona v resnici čuti, namesto da moraš ves čas ugibati.
Ko praviš, da včasih razmišljaš, da bi si kaj naredil, me zanima, ali so to samo misli, ko ti je zelo hudo, ali si o tem že bolj poglobljeno razmišljal? Kot si tudi sam zapisal, se ti zdi, da s tem ne bi ničesar rešil. Če pa imaš občutek, da bi si lahko dejansko kaj naredil, ali si o tem že razmišljal bolj konkretno, je pomembno, da tega ne nosiš sam, ampak poveš odrasli osebi, ki ji zaupaš.
Veliko poguma ti želim!
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)