Zdravo.
V šoli imam v razredu skoraj same fante in tudi pri hobijih sem v stiku s samami fanti. Dejansko sploh nisem v stiku z dekleti. Pri svoji starosti sem še nedolžen in želim si najti dekle svojih let, za avanturo? To je zame velik problem, saj sem že dobil kompleks glede prvega seksa in nimam niti najmanjše ideje kako jo najti. Kako bi jo lahko dobil? Obstajajo kakšne spletne strani za avanture, približno 18 let?
Lep pozdrav.
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej hvala, da si se obrnil na svetovalnico in si delil svoje doživljanje.
Pišeš, da si obkrožen s samimi fanti, kar ti otežuje iskanje dekleta. Želiš si spoznati dekle, vendar niti ne veš kje jo najti. Verjamem, da se počutiš nemočnega in da doživljaš neke vrste pritisk - ker še nisi imel spolnega odnosa.
Omenil si tudi kompleks glede prvega spolnega odnosa. Ker si ne predstavljam povsem kaj si imel pri tem v mislih, bi te prosila, da mi v primeru da imaš v povezavi s tem kakšne skrbi, poveš kaj več. Sicer pa na tvoje vprašanje glede strani, nimam povsem točnega odgovora. Ljudje se večkrat spoznajo s pomočjo družbenih omrežij (Instagram, Facebook itd.) ali pa na način, da obiskujejo dogodke (npr. zabave), kjer je prisotnih več ljudi.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije
Pl
Playbič
Zdravo.
Pri kompleksu glede prvega spolnega odnosa sem mislil pritisk, ki ga doživljam ob misli na to, da se mi čedalje bolj oddaljuje "primerna starost" za prvi spolni odnos in da bo to odlašanje imelo kasneje posledece za mojo samozavest glede spolnosti. Glede strani pa me najbolj zanimajo npr. strani za seks avanture, saj mislim, da bi bilo tako najlažje. Obenem pa me zanimajo tudi kakšne javne hiše kjer bi lahko to opravil. Kakšna je staostna omejitev glede uporabe slednjih?
Lep pozdrav.
Uredništvo
Urška Pisar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej hvala za tole pojasnilo. Pišeš, da doživljaš pritisk ob misli na to, da se ti vsak dan, vedno bolj oddaljuje priložnost za prvi spolni odnos. Če sem te razumela pravilno, imaš občutek, kot da bi bila starost ko imaš prvi spolni odnos, pogojena. Verjamem, da ob vsem tem doživljaš pritisk, ti je neprijetno in tudi dvomiš vase.
Vseeno pa bi si želela, da nekaj časa posvetiš razmisleku o tem zapisu. Večkrat se zdi, da so določeni dogodki časovno pogojeni glede na to, kaj je v družbi "normalno" oz. pričakovano. Povsem razumljivo, v povezavi s tem, doživljamo veliko stresa in se morda kdaj odločimo za kakšen korak samo zato, da bi se počutili pripadne, normalne. Čeprav morda na koncu to odločitev obžalujemo. Tudi področje spolnosti je eno izmed tistih, ki pri nas vzbuja števila vprašanja, dileme in nam večkrat predstavlja vir stresa. Kljub temu pa ti svetujem, da resnično razmisliš in pretehtaš svojo odločitev glede iskanja hitrega načina za zagotavljanje prvega spolnega odnosa. Glede na to, da si omenjal tudi javne hiše, kjer bi lahko to opravil, te spodbujam da razmisliš, ali je tvoja želja po spolnosti zaradi pritiska s strani drugih, resnično tako močna, da si pripravljen to narediti z osebo, do katere ne čutiš ničesar. Pri tem je dobro imeti v mislih tudi to, da je lahko tam spolnost prikazana na drugačen način kot v odnosu med partnerjema, ki se spoštujeta in čutita drug do drugega številna čustva.
Odgovora na tvoja vprašanja glede spletnih strani, javnih hiš in starostne omejitve, ne poznam, zato ti tukaj ne morem biti v pomoč.
Lepo te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije