Sem biseksualna punca. Do sedaj sem vedno bila s fanti in sva pri spolnih odnosih s fantom vedela kdaj končati po seksu. S punco pa nisem bila nikoli. Trenutno pa sem v zvezi s punco. Nisva še imeli spolnega odnosa. Me pa zelo skrbi, ker nekako nevem kako začeti, kako se konča “lezbični” seks, ali se je boljše prej pogovoriti, ali uporabljati pripomočke,…
Uredništvo
Eva Margon

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
mislim, da univerzalnega odgovora na tvoje vprašanje ni. Spolni odnos je ne glede na spol nekaj, kar je odvisno od udeleženih oseb. Tako ne obstaja noben sklop pravil kdaj začeti, kako končati in podobno. Predvidevam, da si se s podobnimi vprašanji lahko soočala tudi pred prvim spolnim odnosom s fantom. Zelo na splošno ti lahko odgovorim le s tem, da je najbolje, da se začne, ko obe osebi čutita željo po spolnem odnosu, zaključi pa takrat, ko sta obe osebi v spolnem odnosu zadovoljeni.
Glede vnaprejšnjega pogovora je prav tako odvisno od vaju. Če bi se želela s punco prej pogovoriti o tem, da je to zate prvič in da se soočaš z različnimi strahovi, je pogovor vsekakor lahko dobra pot, ki lahko prežene različne pomisleke tako na tvoji, kot na njeni strani. Vsekakor pa pogovor ni obvezen in ga v primeru, da si ga ne želiš, lahko tudi preskočiš. Predlagam, da slediš svojim občutkom in se s punco pogovoriš, če tako čutiš. Tudi glede uporabe pripomočkov, je to nekaj, kar je odvisno od vajinega interesa in želja.
Eva Margon, uni. dipl. socialna pedagoginja
Društvo informacijski center LegebitraCitiraj