Imam uprasanje. Spoznal sem eno pumco 1 leto nazaj in si piseva. Dobil sem custva do nje saj imava priblizno iste interses in imava enak humor. Ampak nevem kako bi jo vprasal kaksno je njeno ljubezensko zivljenje. In pomoje me tudi malo ovira da se sploh ne poznava v zivo da sem jo videl samo preko slike, sploh nisva iz istega kraja.Je pa tudi pomoje to problem da je za.1 leto mlajsa od mene in ko se znjo pogovarjam me je strah kaj naj recem da se ne bo pocutila *ogrozeno* ali da bi jo bilo strah. Kako naj premagam ta strah da bi jo vprasal ce bi bila z mano?
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Dragi Jan!
Praviš, da si preko spleta spoznal dekle, ki ti je všeč. Če te prav razumem, se preko spleta poznata že kar nekaj časa, nista pa se še videla v živo. Čeprav je danes spoznavanje ljudi preko spleta postalo dokaj običajno, pa pravo romantično zvezo, v kateri bi se lahko počutili varno, zadovoljno in v kateri bi zares uživali, žal ni mogoče izpeljati, dokler se z osebo ne spoznaš v živo. Predlagam ti, da dekle povabiš na zmenek. Napišeš ji lahko, če bi se kdaj dobila s tabo. Predlagaš lahko sprehod v kakšnem sončnem dnevu, morda obisk bližnje slaščičarne ali kaj podobnega. Že po njenem odgovoru boš lahko sklepal, ali je za tovrstno druženje zainteresirana ali ne.
Seveda previdnost ni odveč, saj nikoli ne veš, kdo je na drugi strani spleta. Svetujem ti, da se prvič dobita na javnem kraju, podnevi. Če bo punca zainteresirana za druženje, se lahko nekajkrat dobita in potem boš videl, kakšna je kemija med vama v živo in ali bi lahko bila kaj več kot prijatelja. Glede starosti pa niti ni tako pomembno, važno je, da se oba počutita prijetno drug z drugim.
Želim ti vso srečo!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Ja
Jan
pozdravljeni.
Hvala lepa za odgovor ampak to da bi jo kam povadbil nebi slo saj sem jaz iz Kranja ona pa iz Velenja in tudi sploh nevem kaj ona cuti do mene.
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Dragi Jan,
hvala za tvoj odgovor.
Razumem, da je med vama torej večja razdalja, saj si Kranj in Velenje nista ravno najbližje. Škoda. Premagovanje te razdalje bo lažje, ko bosta nekoliko starejša, saj bosta takrat lahko imela lasten prevoz.
Ne boj pa se jo vprašati, kaj čuti do tebe in kako gleda na vajin dosedanji odnos. Najslabše, kar se lahko zgodi je to, da ti prizna, da do tebe nima čustev. To je povsem možno, možno pa je tudi to, da je tako kot ti tudi ona razvila čustva.
Bodi lepo!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Ja
Jan
pozdravljeni.
ja saml ce bo ona rekla nc ne cutm, ne pomen da bo to edina reakcija. Ona ma lahko 101 comeback da ga nazaj vrze in da bi se js pol zno pogovarju nebi laufal.to sm ze probu z sosolko pa ni blo nc
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Zdravo,
seveda, nikoli ne moraš biti 100 % prepričan v iskrenost odgovora osebe, s katero se pogovarjaš preko spleta in je v resnici tudi ne poznaš zelo dobro. Odločitev, kaj napisati punci, je tvoja. Tako kot tudi odločitev, ali boš komunikacijo z njo nadaljeval ali pa na neki točki morda prekinil.
Lepo bodi!
Lea Prinčič, mag. psihologije