Spoznal sem eno punco ki mi je zelo vsec, njen nacin heca, njen humor, lepa je nasplosno ampak se ne poznava v pravem življenu. Poznam jo samo preko socialnih morezjih ampak govoriva usak dan in se res dobro zanimava. Pogovarjava se ze okoli 1 leto ceprav je bilo umes malo premora zaradi ne znanega razloga ampak se se vedno dobro razumeva. Js bi jo rad uprasal zelo pomembno upradanje ce bi bila moja punca ampak je sploh ne poznam  osebno in nevem kaj si ona misli o meni in nevem kasno je njeno ljubezensko zivljenje. Strah me je uprasati a si samska ker ce ima punca usaj malo pameti bo taloj zacela povezovati in tega me je strah. Star sem 15 in se nisem bil v zvezi in nikoli nisem redno govoril z punco in nevem kako izpeljati to potezo
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Pred zanimivo dilemo si se znašel, odnosi so lahko zapletena stvar, še toliko bolj, če je prisotna fizična razdalja.
Res je, da lahko osebo dodobra spoznamo tudi preko spleta, sploh, če spoznavanje traja več časa. Kljub temu pa je komunikacija preko spleta drugačna od tiste »na štiri oči«, zato bi verjetno bil prvi korak (še pred pomembnim vprašanjem, ali bi bila tvoja punca) to, da se z dekletom spoznata še v živo. Tako bosta lahko »preverila« ali sta si všeč, ali se dobro počutita v bližini drug drugega ter kako vajin pogovor poteka v pravem življenju, kot si sam zapisal.
Svetujem ti torej, da dekletu predlagaš srečanje v živo. Preprosto jo vprašaj, ali bi se bila pripravljena v bližnji prihodnosti srečati s teboj, ali si tega želi. V kolikor bo za, ji predlagaj druženje ob neki preprosti in vsakdanji aktivnosti, lahko jo na primer povabiš na pijačo, na sprehod ali v kino. Dogovorita se za kraj srečanja, ki bo obema ustrezal in je obema dostopen (ob tem bodi pozoren na to, da je kraj dostopen z javnim prevozom, na primer vlakom ali avtobusom). Poleg tega je pomembno, da se oba počutita varno, zato je prvo srečanje priporočljivo izpeljati na javnem kraju, kjer bosta obkrožena z ljudmi.
Med srečanjem opazuj vajin odnos, kako se počutita drug ob drugem, ali sta sproščena. Ko bo prvo srečanje že za vama in če boš začutil, da si želiš z dekletom poglabljati odnos, pa lahko začneš razmišljati o tem, kako ji zastaviti zelo pomembno vprašanje :)
Upam, da so ti bili nasveti v pomoč. Če te zanima še kaj, sem tu.
Veliko sreče,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja