Pozdravljeni!
Moram vam povedati. Da ko sem bil star 12 let sem spoznal punco. Bila sva nekaj časa skupaj dokler sem se zlagal zato ker mi je en fant grozil in sem ji rekel da se nevidim z njo skupaj. Nato sta bila ta fant in ta punca skupaj. Nakoncu sem slišal da sta šla narazen fant je bil jezen in me razbil mislim tako povedano mal sva se stepla ampak ni blo hudo. Spoznal sem jo pa na 1 taboru v kranjski Gori na angleških počitnicah ko sem bil star 12 let. Zdaj je že skoraj 4 leta od tega in jo že odkar sem jo izgubil iščem naprej. Vem le nekaj informacij. Vem kako ji je ime kdaj ima rojstni dan in vem kje približno živi. Ampak jo še zmeraj iščem ker me peče vest ker hočem da izve resnico in tudi še zdaj mi je všeč čeprav je že skoraj 4 leta nisem videl. Ampak si jo predstavljam pisal sem že na tabor in sem jim full težil in so mi povedali nekaj informacij. Ampak še zmer premalo da bi jih našel. Bi mi lahko kako pomagali kako bi lažje prišel do nje in se zboril do podatkov?
Lepo prosim za čim hitrejši odgovor. Imejte lep dan.
Lp, mark
Ma
Markec
Pozdravljeni!
Prosil bi za čim hitrejši odgovor.
Lp, markec
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Mark!
Praviš, da si nekaj let nazaj na taboru spoznal punco, s katero pa žal nista več v stiku, o njej pa veš le nekaj osnovnih informacij. Nekaj časa sta bila par, vendar sta to prekinila zaradi groženj določenega sovrstnika. Želiš si, da bi lahko na nekakšen način prišel v stik s to punco, saj ti je kljub temu, da je preteklo že kar nekaj let od tega, še vedno zelo všeč. Želiš si tudi, da bi ji lahko povedal, kaj se je zares zgodilo na taboru, torej zakaj si prekinil z njo.
Če prav razumem, se je vse opisano zgodilo na tem taboru? Torej najprej sta bila par vidva s to punco, nato naj bi bila skupaj s tem fantom, ki ga opisuješ, a tudi to ni trajalo. Je tako? Ob koncu tabora pa si nista izmenjala nobenih kontaktov in zato nista ostala v stiku?
Žal mislim, da te bom z odgovorom nekoliko razočarala. Želiš si, da ti pomagam pri tem, da jo najdeš, a se nekako zdi, da si naredil že vse, kar je mogoče. Ali si morda povprašal kakšne prijatelje ali znance, ki so bili na istem taboru, če so mogoče oni ostali v stiku s to punco? Ali pa poznaš koga iz njenega kraja? Verjamem, da ti je punca zares všeč, vendar kakorkoli kruto se sliši, moramo včasih kakšno osebo v življenju »pozabiti« in iti naprej. Verjamem, da ti je ob misli na to zelo težko, vendar pa žal ne moremo ustvarjati »čudežev« (če se lahko tako izrazim) in nekoga kar priklicati v svoje življenje. Morda pa je ravno v tem trenutku nekje blizu tebe oseba, s katero bi se zelo razumel in si tudi ona želi, da bi ji dal priložnost.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko pomagala. Če pa imaš še kakšno vprašanje pa mi ga napiši.
Lepo bodi
Nika Koder, mag. psihologije
Ma
Markec
Pozdravljeni!
Hvala za odgovor. Vse se je zgodilo na taboru in je bilo vse skupaj zelo hitro. V kontakt sem zadnje čase poskušal priti vendar se noben mi ne javi. Rekli ste da je včasih treba pozabiti in iti naprej. Jaz bi to sigurno že naredil če bi ji povedal resnico ampak sem se zlagal zaradi groženj in zelo me peče vest. Poskušam že več let ukrepati ampak mi ne uspe. Če bi jaz vedel zato spletno stran bi pisal že prej. Sem pa izvedel šele v 1 letniku ker hodim na srednjo zdravstveno šolo. Napisali ste tudi da je mogoče blizu mene oseba ki bi se lahko dobro razumela da bi ji dal priložnost. Tukaj težje rečem ker sem zelo grd pa tudi se še sprašujem če bi me punca ki sem jo spoznal na taboru bil še všeč. Imam pa še vprašanje kako bi to lahko prepoznal da se me nekdo želi?
Želim vam lep vikend.
Lp, mark
Uredništvo
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Praviš, da se je vse prej opisano zgodilo v zelo kratkem času. Najbolj te vznemirja to, da si se takrat tej punci zlagal in ji nisi povedal pravega razloga, zakaj si z njo prekinil. To ti onemogoča, da bi se čustveno odmaknil od tega dogodka. Poleg tega te zanima tudi kako se kaže to, da si nekomu všeč oz. kako to prepoznati.
Verjamem, da se počutiš zelo neprijetno ob dejstvu, da si se zlagal osebi, ki ti je bila všeč. Žal mi je, da ne moreš stopiti v stik z njo in ji tega povedati. V tem primeru boš moral oprostiti predvsem sam sebi. Občutek imaš, da si naredil napako. Moraš pa se zavedati, da vsi ljudje delamo napake in se iz njih učimo. Nihče izmed nas namreč ni popoln in naredi vse v življenju tako kot je prav. Prav tako si bil v tej situaciji žrtev groženj oz. medvrstniškega nasilja, tako da je tvoje vedenje razumljivo, saj si seveda deloval tako, da bi se zaščitil. Žal mi je, da si to doživel.
V drugem delu svojega vprašanja pa si spraševal še o tem kako prepoznati to, da si nekomu všeč. O svojem videzu imaš nekoliko bolj negativno mnenje, ampak vedi, da imajo, če se lahko tako izrazim, »vsake oči svojega malarja«. Vsakemu izmed nas je torej všeč drugačen tip moškega ali ženske. To, da nekdo goji simpatijo do tebe, pa se lahko kaže na različne načine. Največkrat tako, da ta oseba želi imeti več stikov s tabo, se začne več pogovarjati s tabo, s tabo želi preživljati čas. To se lahko opazi tudi tako, da ti nameni več pogledov, nasmehov itd.
Upam, da ti je odgovor vsaj nekoliko v pomoč.
Vse dobro!
Nika Koder, mag. psihologije
Ma
Markec
Pozdravljeni!
Vse je točno tako kakor ste napisali. Trenutno se z centrom borim za slike te punce ampak mi ne uspeva. Poskusil bom še na YouTubu jo poiskat pa še z umetno inteligenco. Res mi full hvala za pomoč. Zdaj pa bi samo še nekaj povedal ko sem vprašal kako prepoznati kako si nekomu všeč. Ubistvu danes sem se pogovarjal z enim fantom sva postala frenda 8n nakoncu so vsi izvedeli da se družim znjim nevem zakaj in kako predvidevam da so sošolci povedali med sabo. Ubistvu pa je ena punca ko jo vedno pogledam se mi nasmehne. Nevem kako naj pristopom do nje in kako jo ogvoriti da nebi me sošolci in da nebi noben opazil da sem dobil novo prijateljico ali kdo misli da sva par.
Že vnaprej se z za vaš odgovor. Imejte lep dan.
Lp, markec
Uredništvo
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Praviš, da se še vedno trudiš, da bi pridobil nekatere informacije o tej punci, ampak ti to ne uspeva najbolj. Verjamem, da ti center ni pripravljen poslati slik, saj se morajo držati Zakona o varstvu osebnih podatkov in spoštovati zasebnost te punce. Teh podatkov ti ne smejo predati, ne glede na to, kako zelo si jih želiš.
Me veseli, da si se spoprijateljil s sošolcem. Skrbi pa te, ker informacije v tvojem razredu zelo hitro potujejo in tako te je strah, da bi se morda tvoj stik s punco, ki jo omenjaš, napačno interpretiral. Zanima te torej kako pristopiti do osebe, brez da bi okolica to opazila. Eden izmed načinov je, da prvi stik z njo vzpostaviš preko socialnih omrežij. Za pomoč lahko povprašaš tudi kakšnega prijatelja, ki se pri njej lahko pozanima, kakšno mnenje ima o tebi. Lahko jo povabiš tudi na druženje po šoli, nekam kjer misliš, da ne bosta srečala toliko poznanih ljudi. Načinov je torej več, vse pa je odvisno od tega, kaj je tebi najbolj blizu.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije