Kako dobiti punco
• Bu
Buhtel
Pozdravljen!
Z veseljem  bi ti pomagal kako jo dobiti ampak tukaj je varstvo podatkov in ti nemorem dati kakršnega koli stika zato ti bom probal pomagati drugače. Najprej mi moraš povedati če ti je kašna ušeč ? Ali je tvoja sošolka? Drugače če ti nobena ne potegne pa ti svetujem naslednje če kdaj vidiš kako punco probi pristopiti do nje. Najprej preveri če si jo srečal nikjer sredi mesta ti povem da je problem. Če pa je tvoja sošolka ali pa hodi na isto šolo tole bo lažje. Če ti je sošolka pristopiš do nje in si naprimer izmisliš da si pozabil kdaj pišete test. Nato moraš ji kdaj če imaš seveda socialno omrežje od nje ji napišeš npr. Ji za želiš srečo pri testu ali jo vprašaš koliko je npr pisala slovenščino. Lahko pa tudi v živo mogoče bo mal sumljivo zato je tale korak kar naporen. Če sošolka sedi naprimer za tabo jo lahko vprašaš koliko je pisala test kar v živo to nebi nič posumila potem ji pa še ti poveš koliko si pisal to je vse npr je pa res full teži dobit sošolko kakor kakšno ki hodi na isto šolo kakor ti. No zdej pa še ideja kako dobiti punco ki ni v tvojem razredu če jo vidiš velikokrat v šoli je to super. Pristopi do nje ko bo sama in jo vpraši v kateri razred hodi. Zdaj nevem ali si osnovna ali srednja šola. Če si osnovna šola jo vprašaš ker razred je in poveš ker razred si ti npr. Če pa je srednja šola pa jo vprašaš v kateri razred hodi in kateri letnik je in npr. Če hodiš na zdravstveno šolo jo vprašaš ker program je ali je zdravstvena nega ali bolničar negovalec. Nato poveš ti vse isto kakor si jo ti vprašal in ji poveš svoje ime in ji daš roko in jo vprašaš za ime. Naprej jo lahko vrašaš naprimer pri nas ima bolničar več prakse kakor zdravstvena nega in jo npr vprašaš če je to res potem pa jo vprašaš če imajo vredu urnik kdaj povprečno konča s poukom. Potem začneš spraševati kako ji kaj gre itd. No tukaj sem ti lahko več povedal ti bom še na pisal še eno sporočilo da nebom predolg. Tam bom bolj povedal za osnovnošolko in še za interese dejavnosti. Upam da sem ti kaj pomagal.
Lp
• Bu
Buhtel
Pozdravljen!
Kakor sem ti obljubil ti pišem še eno sporočilo. Kaj če pa punco spoznaš naprimer na pevskem zboru. No tukaj enostavno pri stopiš do nje in jo pohvališ da dobro poje npr. Potem jo vprašaš kako se je to naučila. Potem se ji pa počasi predstaviš ji daš roko poveš svoje ime in jo vprašaš za njeno ime. Nato jo npr. Vprašaš kako to da je napevskem zboru zakaj naprimer netfenira kaj drugega. Vprašaš jo če je to stvar kdo med sorodniki obvladal. In nasplošno jo vprašaš ali je šama želela iti na ta pevski zbor  ali je zaradi staršev tukaj . In tako se zbližaš znjo. No in še nekaj malega če je slučajno sošolka. To je zlo zakomplicirano  še posebej če je na osnovni šoli. Nemoreš jo vprašati kaj piše kdaj ker bi pišete na isti dan. Najbolje je da jo na začetku kakor sem ti že v prejšnem sporočilu napisal da jo npr vprašaš kdaj pišemo slovenščino. Nato jo vprašaš če ma dobre ocene jo vprašaš kako se uči. Če pa ne jo pa vpraši v katerih predmetih je dobra in v katerih slaba. No ubistvu tko moraš ti govorit s punco pogovarjat se za začetek o šoli ali v interesni dejavnosti. Poanta bistvo tega je da ti začneš s prijateljstvom. No mogoče se ti zdim profesionalec glede tega no nemorem res tega rečt. Se pa res že ukvarjam 4 leta s podobnimi stvarmi tako da sem kar izkušen. No mogoče boš mislil da mam punco ampak ti bom povedu da je nimam ker sem grd. No ampak povem ti da boš ti s takim načinom hitro dobil prijateljico in hitro dobil punco. Upam da sem ti bil kej v pomoč. Želim ti lep da. In vso srečo upam da ti uspe.
Lp, buhtl
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Aljaž!
Odgovor na tvoje vprašanje je odvisen od tega, ali imaš v mislih neko določeno dekle ali sprašuješ bolj na splošno.
Če že obstaja neko dekle, ki ti je všeč, pa ne veš, kako jo osvojiti, imaš po mojem mnenju dve možnosti. Prva je, da poskusiš z njo najprej vzpostaviti nek (prijateljski) odnos in nato postopoma skušaš doseči kaj več. Druga možnost pa je, da ji kar takoj poveš, da ti je všeč, in jo povabiš ven. Če se boš odločil za prvi način, lahko do nje pristopiš sproščeno in začneš pogovor o nečem, kar bi jo lahko zanimalo. Najti pravo temo za pogovor je lahko včasih težavno, se mi pa zdi najpomembneje, da se znaš prilagoditi sogovornici in pokažeš iskreno zanimanje zanjo. Ozračje lahko na začetku sprostiš tudi s kakšno šalo. Če imata z dekletom skupno družbo, se lahko ob priložnosti najprej vključiš v skupinski pogovor in ga nato obrneš tako, da bo pogovor tekel med vama.
Lahko pa se odločiš za bolj direkten pristop in ji kar takoj pokažeš, da ti je všeč. Lahko na primer pristopiš do nje in jo pohvališ - v tem primeru naj bo pohvala čim bolj osebna in ne usmerjena (samo) na njen izgled. Lahko jo tudi kar takoj povabiš ven - poskusi biti čim bolj izviren v tem, kam jo povabiš, saj boš tako lažje vzbudil njeno zanimanje. V vsakem primeru bo koristno, če vsaj približno veš, kaj rada počne, in se temu prilagodiš. Seveda pa naj bo to nekaj, kar je všeč tudi tebi. Skušaj biti samozavesten in čim bolj sproščen, pa vseeno pristen v tem, kar si.
V kolikor pa še ni določenega dekleta, ki ti je všeč, ti svetujem, da se čim več vključuješ v različne družbe, kjer bi lahko spoznal kakšno dekle. Lahko gre za zabave, koncerte ali kakšne bolj umirjene dogodke, športne aktivnosti, skratka, karkoli ti je blizu. Bolje kot se boš počutil v družbi, večja je verjetnost, da boš tam spoznal zanimivo dekle. Ko pa jo spoznaš, lahko slediš zgoraj opisanim nasvetom, kako tudi pri njej vzbuditi zanimanje.
Upam, da ti je odgovor koristil. Želim ti veliko sreče in poguma!
Anja Rakovec, mag. psihologije
• Pl
Pla34
Napiši ji kako ljubezemsko pismo. Ali pa ji kar poved da jo imaš rad da ima npr. Lepe oči, glas.... tako no osvajaj jo