Torej sem bi punca. Bila sem ze s puncami in fanti. Fanti me bolj privlacijo seksualno, punce pa bolj romanticno. V zvezi si predstavljam biti le s punco... torej trenutno se videvam s punco in je res vse kar si želim. Ujameva se na vseh nivojih in je res cudovito. "Problem" pa je da vedno ko seksava mi ne pride, pac nikoli mi z nobeno punco ni, samo s fanti. Me sicer ne moti ker kljub temu mi je fajn ne glede na konec. Punca se zelo trudi in poskusa razlicne stvari. Me pa skrbi da se ona ne bi pocutila da ni dovolj dobra oz kako ji naj povem da mi ni prislo z nobeno punco prej... pac res jo imam rada in nocem da bi kaj takega lahko unicilo kar imava
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Najprej hvala za tvoje vprašanje in zaupanje. To, da s puncami ne doživiš orgazma, še ne pomeni, da je nekaj narobe. Prav tako ne pomeni, da tvoja punca ni dovolj dobra. Užitek pri seksu je marsikaj več kot le to, da doživimo orgazem, verjamem pa, da si le-tega želiš. Zdi se mi pomembno, da se o tem lahko pogovarjata in skupaj raziskujeta, kaj vama paše ter kako je lahko izkušnja seksa za vaju obe prijetna in zadovoljujoča. Pri tem je po navadi ključna iskrenost, saj le tako lahko drugi osebi sporočimo kaj doživljamo. Predlagam, da pri tem uporabljaš »jaz stavke« oz. govoriš o sebi, saj se tako osredotočaš na odprto komuniciranje tvojega doživljanja in ne predpostavljaš kaj se dogaja njej.
Če imaš še kakšno vprašanje sem na voljo.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra