Zaljubljen sem v dekle iz sosednjega razreda, ampak imam punco in ta punca mi ni več všeč in je nočem prizadeti.
Kaj naj naredim?
• sv
svetovalec
Povej ji. da je ne ljubiš tako kot si zasluži, in da se zaradi tega rashajata tako jo boš najmanj prizadel
• Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Praviš, da si trenutno v razmerju s punco, ki ti več ni všeč, hkrati pa so se pojavila čustva do dekleta iz sosednjega razreda. Slediti želiš svojemu srcu in občutkom, vendar si se znašel v neprijetni situaciji. Predstavljam si, da si zaradi tega v stiski in dilemi, kaj je prav narediti v tej situaciji.
Najprej bi ti rada povedala, da je povsem človeško, da nam postane všeč nova oseba, čeprav smo v razmerju z nekom drugim. Bodisi se z dekletom ne razumeš več tako dobro, čustva naklonjenosti niso več prisotna, sta se oddaljila – veliko je lahko razlogov, da pride do tega. Normalno je, da na svoji poti odraščanja raziskuješ, kaj ti je zares všeč in pomembno v medosebnih odnosih.
V situaciji, v kateri si se znašel, je pomembno predvsem, da si iskren. Iskren do sebe, svoje trenutne punce in punce iz sosednjega razreda. Zapisal si, da nočeš prizadeti punce, s katero si zdaj, kar pokaže, da si zelo sočuten. Zato je pomembno, da punci poveš, kako čutiš, in ji razložiš, kaj se je v vajinem odnosu spremenilo. Lahko ji poveš, da so se čustva spremenila in da želiš biti do nje iskren in pošten. Pričakuješ lahko, da ji bo težko, mogoče se bodo pojavila čustva jeze, žalosti ali razočaranja. Pomembno je, da ji pustiš, da izrazi svoja čustva. To dejanje najverjetneje ne bo prijetno, vendar na tak način ravnaš pošteno do sebe (da lahko slediš svojim čustvom), hkrati pa do svoje punce (da ni v razmerju z nekom, ki ji trenutno ne more vračati naklonjenosti).
V vsakem primeru je pomembno, da najprej končaš svojo trenutno razmerje, preden začneš graditi nov odnos z dekletom iz sosednjega razreda. Pri tem lahko greš počasi, ključno je, da dekle spoznaš na globljem nivoju – torej njeno osebnost, vrednote in vedenje. Preden se spustiš v novo razmerje, razmisli o svojih občutkih do tega dekleta, kako se ob njej počutiš in ali rad preživljaš čas z njo.
Trenutno ti ni lahko, vendar verjamem, da boš z iskrenostjo in poštenostjo do sebe in drugih lahko razrešil vsako neprijetno situacijo.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, ali bi se mogoče rad bolj poglobljeno pogovoril o situaciji, sem ti na voljo.
Zapomni si, da je pomembno, da najprej zaključiš eno zgodbo, preden začneš novo.
Srečno!
Lara Tušek, mag. psihologinja