Pozdravljeni,
imam problem in potrebujem vaso pomoc.
ze nekaj casa sem skupaj s punco, do zdaj je bilo use super razen najine razdalje. C zadnjem casu pa med nama ni vec to to, saj mi ona kar naprej ocita karkoli ji povem in ji je vseeno za moje probleme itd.. kasneje se sicer opravici in mi trdi da me ima se vedno rada. Glede na to, koliko izpadov jeze in negativnih komentarjev cez mene je imela do zdaj se mi zdi, da ssm ze tako prevec potrpezljiv. Ona vedno misli, da ji moram jaz prvi pisati, jo sprasevati kako se pocuti in iz nje dobesedno izvrtati kaj jo muci. Z njo sem se ze veliko pogovarjal o tem in mi vedno trdi, da se bo poboljsala ampak se ne.
vedno prideva nazaj do iste tocke, ker ne razume da nimam casa zanjo 24/7 in ko ji ne odpisem par min je ze jezna. Razlozil sem ji ze , da imam veliko dela za solo, veliko drugih tezav doma in seveda moram tudi doma delati na polno, saj prenavljamo hiso.
tudi nic vec mi ne zaupa in vsakic ko si zvecer piseva je jezna, saj grem prej spat da se sploh lahko naspim.
ne vem vec ali je vredno vztrajati ali jo naj pustim. Dal sem ji ze tako prevec priloznosti in tudi veckratni pogovor z njo ni bil uspesen.
sedaj pa se drugi del problema:
ze dlje casa sem prijatelj z eno punco, ki je res super oseba, je pa 2 leti mlajsa od mene (jaz imam 17let, ona 15) zivi blizu mene,vendar starsi vseeno ne dovolijo da se druziva. Poznam jo ze 4leta in res imava veliko skupnega. Zdi se mi, da mi tudi daje neke znake kot da si zeli nekaj vec, vendar nisem preprican 100%. Tudi vsak vecer se pogovarjava in res je super. Iskreno bi najraje prvo punco pustil zaradi omenjenih razlogov zgoraj in tole vprasal, ce bi bila skupaj, saj tudi ce ne bo za to lahko ostaneva prijatelja. Tukaj pa nastopi se en problem, saj ta punca pozna mojo zdajsnjo punco. Moja zdajsnja punca bi, ce bi prislo do tega ponorela in tega na nek nacin nocem. V tej situaciji sem res zmeden in ne vem kaj storiti. Se opravicujem za slovnicne napake ampak nimam veliko casa za pisati. Prosim, da mi svetujete kaj lahko naredim.
rad bi se pohvalil vaso spletno stran, ker je super in na njej zves vse. Pohvala tudi vam svetovalcem, ki se trudite in na vprasanja odgovarjate- sklepam, da to ni lahko delo.
hvala:)
Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Kr_en_model!
Kolikor razumem, si trenutno skupaj s punco, ob kateri se zaradi njenih komentarjev in odnosa do tebe ne počutiš najbolje. Zdi se, da te vajina komunikacija in odzivi obremenjujejo, ker ne sprejme tvojih pojasnil, da imaš tudi svoje obveznosti in ne moreš biti vedno dosegljiv. Verjamem, da se v tej situaciji verjetno počutiš precej nelagodno in doživljaš veliko stresa, saj se trudiš in želiš pogovoriti, medtem ko nazaj dobivaš jezo in nerazumevanje. Razumem, da si zmeden in da ni enostavno najti odgovorov. Zelo pomembno je, da si z nekom, ki te podpira in razume, ko greš skozi težke trenutke, vendar hkrati tudi razume, da si zaseden in da potrebuješ svoj čas za druge obveznosti, kot so šola in družina. Morda bi bilo smiselno, da ponovno premisliš o tem, kaj si želiš v razmerju in kako se ob tem počutiš. Si dal vse od sebe, da bi rešila vajino situacijo? Kako se počutiš ob tem, ko te vedno znova obtožuje? Včasih je pomembno, da se vprašamo, ali nas odnos dolgoročno osrečuje ali pa nas bolj bremeni.
Kar zadeva tvojo prijateljico, popolnoma razumem, da so tvoji občutki zapleteni. Morda je dobro, da si vzameš nekaj časa, da premisliš, kakšen odnos si želiš z njo – kot prijateljico ali kaj več. Vendar se zavedam, da je zapleteno, saj je povezana tudi s tvojim sedanjim odnosom s punco. Če se odločiš, da končaš svojo trenutno zvezo, je pomembno, da to storiš iz razlogov, ki se nanašajo na vajin odnos, in ne zaradi druge osebe. Tako boš tudi pošten do vseh vpletenih. Kot si zapisal, nočeš, da tvoja punca burno reagira, zato je dobro, da ji pustiš dovolj časa, da tudi sama predela, če se odločiš, da ne želiš nadaljevati odnosa z njo.
Zapisal si še, da starši ne pustijo, da se družit s to prijateljico. Mi lahko poveš malo več o tem? Zakaj meniš, da ne pustijo, oziroma kaj bi bil razlog za to?
Naj te še spodbudim, da si vzameš čas zase in se ne prenagli pri svojih odločitvah. Tvoja čustva so pomembna, prav tako pa tudi način, kako se odločiš reševati te odnose. Če bi se želel še pogovoriti, sem seveda tukaj zate.
Vse dobro
Patricija Knez, mag. psihologije