Hej
Zwdnic sem punci nekaj napisal in ni mi odpisala 3 dni pol smo ji pa napisov: Hej Ema kaj je narobe zakaj mi na odgovarjaš. In ona mi je odgovorila
1. Js nism Ema
2.sm ful zaposlena
3. Men je ime tia
Ampak ko sva se spoznala na snapu ji je pisalo da je Ema. In pol ona men pove da ji je ime tia. Pac  kaj naj si mislim ko mi ona po enem mescu veze pove da ji je ime tia. Pac halooo!!
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Zdravo,
razumem te, da si v takšni situaciji, ki si jo opisal, zmeden, morda tudi jezen. Zdi se mi, da ceniš iskrenost in odkritost, zato sta ti zavajanje in neodgovarjanje na sporočila nespoštljiva. Praviš, da sta s punco skupaj en mesec. Ali se videvata tudi v živo ali sta si le dopisovala?
Ker zares ne moreš vedeti, kaj je razlog za njeno vedenje, je najbolje, da se z njo odkrito pogovoriš in jo neposredno vprašaš, zakaj je uporabila drugo ime in kako bosta delovala tudi v času, ko je zaposlena. Pomembno je, da si iskren tudi sam in izraziš, kako se v nastali situaciji počutiš in kaj si želiš v vajinem odnosu. Le tako bosta lahko odnos skupaj razvijala, v kolikor sta za to oba pripravljena.
Prijeten pozdrav,
Lina Buršič, dipl. psih. (un)