Pozdravljeni!
Imam dve vprašanji
Kako veš da si punci všeč.
To pa sprašujem zato ker se mi zdi da sem eni punci iz treninga ušeč
Hvala za odgovor
• Vo
Vodnarka
Hej Luka,
Bolj težko ti povem po čem prepoznaš, da je punca vate, ker je odvisno od karakterja punce. Lahko je v tvoji družbi sporoščena in ves čas nasmejan. V nasprotnem primeru, pa je lahko zadržana in govori " same neumnosti".
Upam, da sem ti odgovorila na tvoje vprašanje. Želim ti veliko uspeha.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Sprašuješ, ali si všeč punci, ki si jo spoznal na treningu. Zanimanje za to, ali si nekomu všeč, je popolnoma normalno. Veliko ljudi se znajde v podobni situaciji, ko so v negotovosti glede tega, kar čuti drugi.
Ko poskušaš ugotoviti, ali si nekomu všeč, je pomembno, da si pozoren na določene znake v njihovem vedenju. Prvi znak je lahko, da išče tvojo družbo. Pogosto želi biti v tvoji bližini ali najde razlog, da preživi čas s tabo, morda tudi izven treningov.
Drugi znak je lahko, da te pogosto pogleda, se ti smeji ali poskuša navezati stik s tabo preko pogovora v okviru treningov ali preko družbenih omrežij.
Znak je lahko tudi, če pokaže zanimanje zate in za tvoje mnenje. Morda ti postavlja vprašanja o tvojih interesih, hobijih ali kako si preživel dan, kar kaže na to, da ji je mar zate in želi vedeti več o tebi. Lahko ti daje tudi komplimente, ki se nanašajo na tvoj izgled, uspehe ali osebnost.
To, da si ji všeč, se lahko kaže tudi na telesni govorici. Morda opaziš, da se nagne proti tebi med pogovorom, se dotika tvoje roke ali rame, ali pa kaže druge oblike fizične naklonjenosti.
Kot je izpostavila tvoja vrstnica, pa se je potrebno zavedati, da se ljudje vedemo zelo različno, ko nam je nekdo všeč. Ti znaki so pri nekaterih ljudeh tako lahko zgolj del prijateljskega vedenja, zato je najboljši način, da ugotoviš, ali si nekomu všeč, da se z njimi odkrito pogovoriš. Če čutiš, da je pravi trenutek, lahko poskusiš odpreti pogovor o vajinem odnosu in izraziti svoje občutke ali vprašanja na spoštljiv način.
Prav tako je pomembno, da spoštuješ njeno zasebnost in meje, ne glede na to, kako se bo odzvala. Komunikacija in iskrenost sta ključni pri gradnji vsakega odnosa, bodisi prijateljskega ali romantičnega.
Upam, da ti je moj odgovor v pomoč.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije