Kaj je puncam najbolj všeč pri fantih? Kaj im inajo rade in česa ne? Kako izvem če sem ji všeč? Ali obstajajo kakšni znaki s katerim pokaže da sem ji všeč naprimer kot je zardevanje. Kako jo osvojim oziroma kako naj pritegnem njeno pozornost.
Želim si da bi na moja vprašanja odgovorila strokovnjakinja če je možno, saj se na kaj imajo ženske rade najbolj spoznajo ženske same.
Hvala za vse odgovore
• S
S
Pozdravljen, Urban.
Nisem strokovnjakinja, vendar ti kot punca lahko odgovorim na vprašanja, odgovori so  seveda subjektivni, so le moje osebno mnenje (kako bi jaz kot punca odgovorila na to, kaj bi bilo všeč meni, kaj ne ...)
Na vprašanje: "Kaj je puncam najbolj všeč pri fantih?", ti lahko odgovorim: definitivno z duhovitostjo, smislom za humor, prijaznostjo, spoštljivostjo, karizmo, dobrovoljnostjo, zdravo pametjo (po domače "normalnostjo") ... (*) ne moreš zgrešiti.
Na vprašanje: "Kaj puncam ni všeč?", ti lahko odgovorim: meni osebno ne bi bilo všeč, če fant preveč govori, če je preveč samozavesten, če ima previsok ego, če ne zna poslušati punce, če konstantno govori samo o sebi, če se konstantno hvali (in na koncu v neki situaciji vidim, da je "luzer" in da pojma nima) - MANJ JE VEČ (menim, da so dandanes tiste prave človekove lastnosti neopazne, zapostavljene) ...
Na vprašanje: "Kako izvedeti, da si ji všeč?", ti lahko odgovorim: najverjetneje bi ti namenila kakšen nasmešek, skriti pogled, tudi zardevanje bi seveda lahko bil znak (edino če ji je nerodno v vsaki situaciji, ne glede na to, kaj je. Vem, da jaz, ko sem spoznavala svojega fanta in vedno, ko sem ga videla, sem v momentu postala kot paradajz, hahaha) ... spontanost je najboljša ;).
Na vprašanje: "Kako/s čim jo pritegniti?", ti lahko odgovorim: ravno s tem, kar sem napisala že zgoraj -> (*) - pripravljenost za šale, prijaznostjo, spoštovanjem ... + pripravljenostjo za pomoč, pokaži, da si vreden zaupanja, da si pripravljen za pogovore, da si razumevajoč , ...
Želim ti vso srečo ;).
• Ti
Tinca
Zdravo!
Svetujem ti, da se ji čimbolj približaš, se čimveč pogovarjata, in zabavata.
Moje je, da ji podariš kakšen spominek ali pismo ...
Nisem strokovnjakinja ti pa vseeno svetujem!
Srečno
• co
cokolino
pozdravljen urban
vidim da imas podoben problem kot jaz. pa to sploh ni pomembno.
poncam je pri fantih najbolj usec kako se obnasajo ne samo do je ampak tudi nasplosno do prijateljev in druzine. ce bo videla da si vreden zaupanja se ti bo odprla in tako si bosta postala blizje.
upam da ti je moje mnenje kaj pomagalo
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Urban pozdravljen,
najprej hvala, da si se obrnil na svetovalnico.
Postavil si več vprašanj vezanih na odnos med fanti in puncami. Zanima te, kaj je puncam pri fantih všeč, kako veš, da si punci všeč ter kaj imajo rade. Verjamem, da se ti v povezavi s tem odpirajo številna vprašanja in si v dvomih.
Verjamem, da si se na nas obrnil v upanju na konkretne odgovore. Na žalost ti moram sporočiti, da na tvoja vprašanja ne obstajajo enoznačni odgovori. To pomeni, da ni nobenih pravil glede tega kaj je puncam všeč, kaj imajo rade in kako pokažejo naklonjenost do fantov. To pa zato, ker smo si ljudje v osnovi zelo različni. In to velja tudi v odnosih in naših pričakovanjih glede odnosov. Nekaterim puncam so všeč ene stvari, drugim morda druge. Ene rade berejo, gledajo filme, druge pa morda ustvarjajo ali počnejo kaj drugega. Posledično jih zanimajo različne stvari. Tudi glede znakov, o katerih pišeš, je podobno. Ena oseba se v situaciji, ko ji je nekdo všeč, odzove z zardevanjem. Druga morda simpatiji nameni pogled, tretja pa se morda raje umakne - ne zato, ker si ne bi želela družbe, temveč, ker ne ve povsem kako pristopiti. Kar želim izpostaviti je to, da ne obstaja recept, ki bi ga morali upoštevati in bi nam pomagal, da bi nam šlo v odnosu dobro ali pa da bi spoznali pravo osebo.
Je pa zagotovo pomembno, da si v odnosu do punce takšen kot si - da se ne pretvarjaš, da si nekdo kar nisi. To še ne pomeni, da ne smeš poskusiti novih stvari, ki te zanimajo, temveč da v svojem bistvu ostajaš ti. Enkraten in neponovljiv. Zagotovo pa je dobro, da znaš v odnosu tudi prisluhniti. Da pokažeš zanimanje za to, kar ti sporoča druga oseba, čeprav se morda ne strinjaš vedno s tem. In tudi to je povsem sprejemljivo. Da sprejmeš drugo osebo takšna kot je, brez želje po spreminjanju. In slednje naj bi veljalo tudi za punce - da te sprejmejo takšnega kot si.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije