Všeč mi je neko dekle. Hodiva na isto šolo in se poznava, vendar samo po imenih. Nič več ne veva drug o drugemu rad bi jo bolje spoznal in ugotovil, če sem tudi jaz njej ušeč ali pa postal usaj njen prijatelj za začetek. Zdi se mi kot da sem ji simpatičen, saj me večkrat pogleda in se mi hihita. Z njo se družim le ko je njen sošolec zdaraven, saj sva z njenim sošolcem prijatelja. Ne vem pa kako naj sam pristopim k njej ne, da bi opazila da sem ji všeč. Rad bi ugotovil tudi, če obstajajo kakšni znaki s katerim bi lahko ugotovil če sem ji všeč npr. hihitanje, pogled usmerjen proti meni...
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo Urban,
všeč ti je torej dekle, ki obiskuje isto šolo kot ti in hkrati imaš občutek, da bi tudi ti lahko bil všeč njej, zato te zanima, kako pristopiti do nje. Rekel si, da se poznata samo po imenih, kaj več pa drug o drugem ne vesta - hkrati pa vseeno omenjaš, da se z njo družiš skupaj s prijateljem. To je izvrstna priložnost, da jo bolje spoznaš, in sicer s skupnim druženjem, vsaj za začetek. Tako je manjša verjetnost, da bi posumila da ti je všeč. Po nekaj skupnih druženjih bosta najverjetneje tudi vidva postala prijatelja in jo lahko kontaktiraš preko socialnih omrežij in začneš z njo klepetati, lahko ji tudi v živo omeniš, če bi se kdaj družila samo s tabo.
Glede druge zadeve, ki te zanima: kakšni so znaki, ki jih kaže, da bi si tudi ti njej morda všeč. Težko je ugibati in nikoli ne moremo z gotovostjo vedeti. Pogledi in nasmehi ne nujno pomenijo simpatije. Če si ji všeč, ti bo povedal le čas. Zato se skušaj z njo malo več družiti, pa boš hitro ugotovil, če je kaj na tem. Če boš ugotovil, da so čustva prisotna le pri tebi, pa tudi nič zato - še vseeno sta lahko le prijatelja.
Lepo bodi,
Patrik Senica, mag. psihologije