zdravo. vsec mi je punca iz mojega razreda. Sošolke in sošolci so mi rekli da je tudi ona vame. Pri nekaterih urah sediva skupaj. Že parkrat sem jo hotel vprasat ampak si ne upam. Kaj naj naredim??
Mi lahko kdo prosim pomaga?
hvala
Bu
Buhtel
Pozdravljen!
Pišeš da ti je všeč punca in so drugi rekli da naj bi ti bil tudi tej punci všeč. In da prinekaterih urah sedita skupaj.
Najprej bi ti povedal da neverjetni vse kar ti rečejo drugi razen če jim zaupaš. Sej oni nemorajo vedeti ali si ji ti res ušeč ali ne saj tega niso vprašali. Imam pa tudi eno vprašanje. Ali sta s sošolko prijatelja ali ne? Ali se družita pogovarjata? Na tvojem mestu bi poskusil vspostaviti dober odnos z njo kar pomeni da se več družita pogovarjata in da najdeta skupno temo. Potem ko bosta postala dobra prijatelja pa ji izpovej čustva. Umes pa jo tudi kdaj pohvali in če ima kaj novega nasebi saj punce delujejo na komplimente. Nakoncu pa izpovej čustva in jo vprašaš kaj ona čuti do tebe in če si ji všeč se moraš tudi posvetovati znjo če je pripravljena biti par. Pa še eno opozorilo nesili punce v pogovor če noče govoriti stabo. Ampak jaz verjamem da bo punca hotela stabo govoriti ker že tako sedita skupaj pri pouku.
Upam da sem ti pomagal in da ti bo uspelo, saj ljubezen je ena izmed najlepših stvari ki se ti jih lahko zgodi v življenju. Vsaj tako pravijo jaz pa nimam lastnih iskušenj.
Želim ti lep dan in srečno.
Lp, buhtel
Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Preden jo vprašaš, če bi bila tvoja punca, raje postanita prijatelja. Vprašaš jo lahko, kaj rada počne v prostem času, kaj je delala prejšnji dan, kakšne filme rada gleda ali kakšne knjige bere rada. Poskusi se ji najprej tako približati, saj bi jo lahko z vprašanjem, če želi biti s tabo, prestrašil. Mogoče tudi najdeta kak skupen hobi in lahko kaj počneta skupaj. Potem boš pa mogoče videl, kako se bo vedla v odnosu do tebe, mogoče boš lahko že na podlagi njenih izjav in odzivov ocenil, ali si tudi ti njej všeč. Če ne, pa ji nato lahko poveš, kako čutiš in vidiš, kako se bo odzvala.
Vse dobro ti želim.
Ajda Novak, mag. psihologije