Pozdravljeni,
Pišem zato, ker se v šoli ne počutim uredu. V 5. razredu sem ponesreči imela first kiss. Jaz sem oseba,ki ji ni sram povedati v koga je zaljubljena oz.  kdo ji je všeč. In zato vsakič ko povem frendicam one govorijo: "uuu lej jo no spet je enga zbrala, sej jih mena vsak ta drugi teden!" In one me imajo za čudno ker se zaljubim v ene grde fante, kao. Najbolj pa mi gre na živce da to sploh ni res in da one kr neki bluzijo v tri krasne da ve skor cela šola.
Kaj naj naredim, da me ne bodo več zajebavale in se obnašale tako kot sem povedala?
Aja, sem jim že večkrat rekla naj nehajo in da so one enake kot jaz pa so se samo zasmejala in rekle da to ni res.
Hvala za odgovor.????
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Praviš, da se v šoli počutiš neprijetno in da tvoje prijateljice o tebi širijo govorice, ki niso resnične. Sprašuješ se, kaj storiti v zvezi s tem, da prijateljice tega več ne bi počele, čeprav si jim že večkrat povedala, da ti ob njihovem početju ni prijetno.
Za začetek bi ti rada sporočila, da je tvoja odprtost pri tem, da drugim brez težav poveš, da so ti všeč oziroma da si jim naklonjena, lastnost, ki se jo nekateri trudijo pri sebi razviti celo svoje življenje. Lahko si ponosna, da ti takšna komunikacija ne predstavlja težav - spodbujam te, da s takšno komunikacijo nadaljuješ, tudi na drugih področjih svojega življenja.
Omenila si, da si imela svoj ponesrečen prvi poljub v 5. razredu. Zanima me, ali imaš do tega negativen ali pozitiven odnos. Ali te skrbi, da je tvoj poljub vplival na to, da prijateljice o tebi širijo govorice, ali te skrbi, da tvoj prvi poljub ni bil takšen, kot si pričakovala, da bo? Če te skrbi slednje, ti lahko povem, da je obstaja več različnih vrst prvih poljubov (na primer prvi poljub s tvojim prvim fantom, prvi poljub, ki je bil točno takšen, kot si si ga predstavljala) - čez leta se boš spomnila le tistih poljubov, ob katerih si se počutila prijetno in ki so bili takšni, kot si pričakovala.
Kar pa se tiče govoric, ki jih tvoje prijateljice širijo o tebi, pa bi ti rada sporočila, da pravo prijateljstvo temelji na vzajemnem spoštovanju in odprti, iskreni komunikaciji, ne pa na zbadanju. Povedala si, da si se s prijateljicami o tem že pogovorila, vendar neresnice o tebi širijo še naprej. Kaj lahko še storiš?
Predlagam, da si iskrena in jim zaupaš, da se ob njegovem početju ne počutiš prijetno - lahko jim podaš primerjavo, da se tudi same na tvojem mestu ne bi počutile najbolje, če bi nekdo o njih širil neresnice. Tako se bodo bolj verjetno lahko postavile na tvoje mesto in spregledale, kako se počutiš ob tem, ko o tebi širijo govorice.
Za konec pa bi ti rada povedala, da nisi “čudna”, kot si sama omenila, ker se zaljubiš v “grde” fante. Lepota je zelo subjektivna stvar in nekdo, ki je nekomu na videz všeč, morda nekomu drugemu ne bo. To je popolnoma normalno, saj imamo ljudje različne naklonjenosti.
Želim, da se situacija čimprej razreši tebi v prid. Če pa imaš zame še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo bodi!
Sara Holjević, dipl. psihologinja (UN)
• oj
oj
Tuki sm še ena s tvojim podobnimi težavami. Mene tut skrbi za mojga dedija ke je bolan. Sočustvujem s tabo.