Kako se spomnes in zavedas kaj je resnicno in kaj samo del aktivne epizode?
Bolj kot si skusam zapomnit in imet okvirje vecjo luknjo dobim v glavo
Nebi smela bit med ljudmi ko sm taka, ne razume se da tovnisem zares jaz
• lo
lonely_star
Dobr poznam ta feeling. Drugi tega ne prepoznajo, sama pa veš da to nisi ti oz. tvoj dejanski karakter.
Včasih si ne zapomnim cele tedne in ko poslušam druge, kako mi razlagajo kaj sem počela/kakšna sem bila, si mislim: o kom sploh govorijo? Kak jih ni skrbelo, saj po karakterju nism takšna?
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Naj se ti najprej zahvalim, da si se obrnila na nas. Če sem prav razumela, pri sebi opažaš velike težave s spominom ter spremembe vedenja, kar povezuješ s posttravmatsko stresno motnjo. Zanima te, kako bi lahko to premagala, predvsem bi si želela zapomniti, kateri dogodki so se v tvojem življenju zares zgodili.
Informacije, ki si jih podala, so nekoliko preveč okrnjene, da bi ti lahko odgovorila na vprašanje oz. te bolj konkretno usmerila. Tako, da ti predlagam, če se seveda strinjaš, da poveš še nekoliko več o svojem doživljanju. Kako dolgo to že opažaš pri sebi? Kdaj se je začelo dogajati? Se je takrat zgodil kakšen tebi osebno hud dogodek? Ali pri sebi prepoznaš še kakšne druge spremembe? Kaj opazijo ljudje okrog tebe?
Si morda kdaj obiskala strokovnjaka za mentalno zdravje? Ali pa osebnega zdravnika? V tvojem primeru bi bilo zelo dobro razmisliti o tem. Simptome PTSD-ja se lahko uspešno zdravi. Strokovnjaki za duševno zdravje namreč poznajo različne učinkovite metode, ki ljudem pomagajo pri okrevanju.
V čakanju na tvoj odgovor ti želim vse dobro,
Nika Koder, mag. psihologije