Pozdravljeni. Imam eno kronicno bolezen, ki me spremlja ze nekaj let in postala sem zelo depresivna. Je tudi pogosto, da pride zraven depresija. Enkrat sem hodila k psihologu, eno leto priblizno, na cca 6 tednov. Bilo mi je zelo zelo zelo premalo, zato sem opustila. Zanima me, ce je kaksna moznost hodit tedensko kam ali vsaj 2x na mesec, pa da je brezplacno? Imam sele 19 let in ce se bo to nadaljevalo tako, bom ponorela. Res potrebujem pomoc in si jo neznansko zelim.
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Toplo pozdravljena.
Zelo se strinjam, da je svetovanje enkrat na 6 tednov veliko premalo za težave, ki jih opisuješ. Tako da te podpiram pri odločitvi, da si najdeš bolj ustrezno obliko pomoči.
Med brezplačnimi opcijami ti priporočam najbližji Center za duševno zdravje odraslih, tam prideš na vrsto razmeroma hitro in se potem dogovoriš o načinu in trajanju srečanj. Napotnice ne potrebuješ, naročiš se po telefonu ali e-pošti, s seboj pa vzameš samo zdravstveno kartico.
Druga opcija je najbližji center Posvet. Gre za nevladno organizacijo, tako zdravstvene kartice ne potrebuješ.
Če si slučajno študentka Univerze v Ljubljani, se lahko obrneš tudi na Psihosocialno svetovalnico za študente.
Zelo verjetno se najde še kaj, če raziščeš interaktivni zemljevid pomoči Programa Mira, kjer si lahko nastaviš tiste filtre, ki se najbolj ujemajo s tvojimi potrebami.
Držim pesti, da čim prideš do podpore, ki jo potrebuješ! :)
Vse dobro ti želim,
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja