Zdravo, delam raziskovalno nalogo iz psihologije in me zanima, katera izmed naslednjih tem se vam zdi najbolj primerna in pomembna za raziskovanje: samopoškodovanje in socialna podpora (Dijaki z manj socialne podpore pogosteje posegajo po samopoškodbah), vpliv socialnih omrežij na motnje hranjenja (Daljša izpostavljenost “fitnes/diet” vsebinam povečuje tveganje za nezdrave prehranjevalne navade), samomorilne misli in stopnja depresije (Dijaki z višjo stopnjo depresije pogosteje izražajo samomorilne misli), empatija in notranje doživljanje (Dijaki, ki močno čutijo empatijo, pogosto zadržujejo svoja čustva in težave v sebi), ali stres, osamljenost in impulzivno samopoškodovalno vedenje (Dijaki z več stresa in občutkom osamljenosti pogosteje posegajo po impulzivnem samopoškodovalnem vedenju)?
Se vam zdi še kaj posebej pomembno ali bi dodali kakšno drugo temo, ki bi bilo vredno raziskati?
• Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Žabica,
zapisane teme se mi zdijo zanimive in sem vesela, da se zanimaš za raziskovanje duševnega zdravja med mladimi. Ne morem reči, katera tema bi bila bolj primerna ali pomembna, saj je to odvisno precej od tebe - kaj tebe najbolj zanima? O čem si želiš izvedeti več? Katero bi sama najraje šla raziskovat?
Predlagane teme duševnega zdravja med mladimi so pomembne, prav tako pa je pomembno, kaj bo tebe pritegnilo, saj se boš tako tudi lažje sama poglobila v temo. Verjetno pa imaš pri raziskovalni tudi mentorico, s katero se moraš o tem posvetovati. Če se boš po premisleku še vedno soočala z dilemo, je najbolje, da se o tem pogovoriš z njo. Znala te bo usmeriti in ti verjetno tudi kako svetovati, saj je to tudi namen mentorja.
Želim ti veliko sreče pri pisanju raziskovalne naloge in veliko novega znanja!
Patricija Knez, mag. psihologije