Pozdravljeni,
ali si po koncani izobrazbi na zasebnem studiju psihologije na univerzi sigmunda freuda na istem polozaju kot ce bi studij opravljal na filozofski fakulteti (mislim v smislu zaposljivosti itd.)
Hvala za odgovor:)
Uredništvo
doc. dr. Anja Štrukelj Kozina, vodja Univerze Sigmunda Freuda Dunaj - podružnica Ljubljana, integrativna psihoterapevtka in supervizorka

Odgovor svetovalca:
Pozdravljeni,
da, stopnja izobrazbe je ista, pridobljeno je enako število KT (300), izobrazba je splošna tako kot na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Študijski program Psihologija Univerze Sigmunda Freuda Dunaj - podružnica Ljubljana (SFU Ljubljana) ustreza EURO-PSY standardom, študenti pa lahko zaprosijo tudi za EURO-PSY certifikat.
Glede na to, da gre za program akreditiran v Avstriji, morajo študenti v nekaterih primerih (npr. za pristop k strokovnim izpitom v javni upravi) zaprositi za mnenje Enic Narica glede primerljivosti programa s slovenskim programom, glede števila kreditnih točk itd. Gre za postopek tehnične narave, ki so ga naši študenti dodiplomskega študija Psihologije že izpeljali in pridobili pozitivno mnenje. Mnenje ni potrebno za zaposlitve v drugih sektorjih, če ga delodajalec ne zahteva.
Naj še poudarim, da na magistrski stopnji študijskega programa Psihologija SFU Ljubljana, lahko izbirate med dvema različnima poudarkoma in namreč klinična in poslovno-ekonomska psihologija. Slednja se za isto višino šolnine delno izvaja na Dunaju s tujimi predavatelji.
Za več informacij si lahko preberete našo spletno stran: https://www.sfu-ljubljana.si/sl/sfu-ljubljana/psihologija ali pa se obrnete na Referat za študijske in študentske zadeve: https://www.sfu-ljubljana.si/sl/sfu-ljubljana/kontakt, kjer vam bomo z veseljem odgovorili na vsa vprašanja in dileme.
S prijaznimi pozdravi,
doc. dr. Anja Štrukelj Kozina
vodja Univerze Sigmunda Freuda Dunaj - podružnica Ljubljana
integrativna psihoterapevtka in supervizorka