Pozdravljeni. Kmalu bom 20 let in se mi zdi, da potrebujem psihologa. V bistvu si ga zelim. Enkrat sem ze hodila, ampak mi ni bilo vsec, da sem prisla na vrsto vsakih 4-5 tednov. Potem so psihologa ukinili in tako sem ostala se brez tega. Zdaj bi zelela ponovno, a nimam kam it. V bistvu bi potrebovala vsak teden pogovor, v kraju bivanja kot ze receno ga ni vec, drugam 40 km proc se ne morem vozit ker nimam pametnega prevoza razen vlaka, pa se to rabim potem ogromno hodit da pridem do ordinacije. Je skupaj s faksom tudi tezko izvedljivo.
A je sploh kaka moznost, da s kom klepetam recimo preko interneta - pisanje, vsaj 1x na teden? Ker v zivo prek neta ni sans, nocem, v zivo fizicno je pa milijon preprek, od tega da me nihce ne bo vzel vsak teden, do prevoza in vsega ostalega..
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Kot psihologinjo me neizmerno veseli, da prepoznavaš smisel v psihološki pomoči in da si le-te tudi želiš. Žal mi je, da imaš nekoliko oviran dostop do tovrstne pomoči. Na žalost je trenutno v Sloveniji tudi veliko pomanjkanje psihologov, ki bi se ukvarjali z mladimi.
Ena izmed možnosti je, da uporabiš možnosti klepeta oz. chata na naši spletni svetovalnici. Na povezavi, ki ti jo prilagam (https://www.tosemjaz.net/pogovori-se/), si lahko pogledaš, kdaj je za klepet na voljo psiholog. Predlagam ti, da pogledaš razpisane termine in lahko se pridružiš že na naslednjem srečanju. Tudi sicer obstaja veliko možnosti svetovanj, pogovorov ali psihoterapij preko spleta, vendar je večina takšnih ponudnikov plačljivih. Če finance niso ovira, lahko preko spleta poiščeš psihološko svetovanje, ki bi ti ustrezalo. Seveda pa je možnost obiskovanja psihologa tudi v zdravstvenih domovih, Centrih za duševno zdravje ali Svetovalnih centrih za otroke in mladostnike. Seznam teh ustanov lahko najdeš tudi na naši spletni strani: Poišči pomoč. Žal pa so v teh ustanovah pogosto prisotne kar dolge čakalne vrste.
Spodbujam te, da v primeru kakršnih koli vprašanj, stisk ali zagat, svoje vprašanje zapišeš na našo svetovalnico, tako kot si to storila sedaj. V primeru, da zaenkrat še ne najdeš vrste pomoči, ki bi si jo želela, ti lahko vedno nekdo izmed naših svetovalcev ponudi kakšen dober nasvet.
Bodi dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije