Mam mentalne tezave bila sm pr 5 psihologih v ziuljenju in usi so me silili jemati tablete ali jeti v bolnico. Ali obstaja kaksen psiholog k se res posveti cloveku da bi mu pomagu ne pa da sam naprej psihijatru posila res bi rabla enga dobrga ampak usi silijo za tablete ali mi recejo da ne znajo pomagati ne morm vec res ubila se bom
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Psihologi in klinični psihologi stremimo k temu oziroma se v največji možni meri trudimo strokovno in z največjim možnim razumevanjem pristopati k vsakemu posamezniku/pacientu. Me žalosti, če si doživela drugače. Ali pa je možna tudi druga razlaga oziroma bi jo lahko dopustila in razmislila še v to smer? Da so ti ravno s tem namenom, ker so te razumeli, predlagali zdravila. Da bi vsaj za neko krajše obdobje lažje premostila oziroma reševala svoje stiske/težave v življenju? Konkrektno o le-teh nič ne vem, a verjamem, da so ti želeli strokovnjaki ponuditi tudi to opcijo, ker so verjeli, da bi ti lahko bila pomoč/opora.
Kakšne vrste pomoči pa bi si ti želela? Zaupaj nam svoje želje, misli, ideje, da te bomo lažje razumeli in usmerjali. Vsekakor pa te lepo prosim, ne škodi sama sebi. Če se ti pojavi stiska/dogodek, pri katerem pride do stopnjevanja samomorilnih misli, prosim skomuniciraj to z nekom in poišči pomoč v najbližji zdravstveni ustanovi.
Ali imaš v svojem življenju koga na katerega se lahko obrneš in mu poveš o aktualnih stiskah? Družina, prijatelji, širše sorodstvo...?
Lepo vabljena, da se še javiš.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije