kako naj povem staršom da bi nazaj rabila psihologa saj se na zadnje ored enim letom psihologu lagala da srm popolnoma uredu čeprav nisem bila. Imam telesno dismorfijo in po enem letu obiskov psihologa sem opazila sicer polse pocutje vendar sem pridobila kar nekaj kil ki si jih se zdaj probam znebiti, zato sem psihologu lagala da srm popolnoma uredu saj sem se ustrasila. Res nevem vec kaj naj naredim zato se mi zdi najbolse da bi sla nazaj h psihologu. Prosim za nasvet kaj naj naredim
Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem, si se ustrašila pridobivanja kilogramov, zaradi česar si potem psihologu povedala, da si dobro. Želela bi si ponovno obiskati psihologa in se pogovoriti, ne veš pa, kako to povedati staršem.
Morda bi staršem najlažje povedala, da bi si želela nazaj k psihologu tako, da bi izpostavila, da si se ustrašila, ko si začela pridobivati kilograme, hkrati pa si se boljše počutila. Zaradi tega si se odzvala s strahom, da bi se samo še bolj redila, nakar si tudi v čustvenem stanju psihologu povedala, da si dobro.
Lahko, da si takrat mislila, da boš sama uravnavala svoje počutje in kilograme ter da pomoči ne boš potrebovala. Zdaj po letu dni vidiš, da bi mogoče vseeno potrebovala zunanjo podporo in usmeritev, zato bi si želela nazaj k psihologu, ki ti je že takrat pomagal in bi ti lahko še zdaj. Tvoji starši te imajo radi in jim je mar tvoja sreča, zaradi česar ti bodo verjetno prisluhnili ter stali ob strani pri nadaljnjih korakih. Si tudi v mladostništvu, v obdobju naglih sprememb, kar odrasli razumejo (tako starši kot psihologi) in je njihova vloga opora ter zaupanje.
Upam, da si dobila odgovor, ki ti bo v pomoč in želim ti vse dobro,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije