Pozdravljeni,
pred kratkim sem ugotovila, da potrebujem strokovno pomoč psihologa. Velikokrat sem vse težave reševala sama, vendar pred kratkim sem ugotovila, da vsega kljub temu ne zmorem. Rešila sem samo vrh gore svojih težav, zato se je moje stanje izboljšalo le za kratek čas. Veliko imam nenadnih padcev v razpoloženju, predvidevam, ker sama nisem rešila vseh problemov, ki segajo globlje. Vse, kar sega do mojih otroških dni, tam vem, da se skrivajo vzorci, zakaj sem zdaj takšna, kot sem. Pred kratkim se mi je stanje zelo poslabšalo in sumim, da se mi je razvila bipolarna motnja. Ali bi morala to omeniti, svojemu bodočemu psihologu?
Zanima me ali s pomočjo psihologa, razrešiš vse svoje travme in vse stvari, ki jih potlačiš, ti svetuje kako to popraviti in s tem postaneš najbolša verzija sebe? Glede tega sem se odločila zato, ker je ogromno punc mi govorilo kako jim je terapija pomagala in kako srečne so zdaj. Nevem kaj sploh naj pričakujem glede tega.
Hvala za odgovor.
• Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
naj ti najprej čestitam, da si se odločila za ta korak. Pogosto so težave takšne, da jih sami preprosto ne moremo in ne znamo rešiti. Hvala bogu, da stigma glede psihološkega svetovanja počasi izginja in da iskanje pomoči pri psihoterapevtu ni več tako negativno vrednoteno, kot je bilo nekoč.
Posredujem ti informacije, kamor se lahko obrneš za pomoč.
Za prvi obisk Centra za psihološko svetovanje Posvet (v Ljubljani, Kranju, Postojni, Slovenj Gradcu, Novi Gorici, Murski Soboti, Sevnici, Portorožu, Idriji, Mariboru, Zagorju ob Savi, Novem mestu, Tolminu, Ilirski Bistrici ali na Jesenicah) lahko pokličeš na telefonsko številko 031/ 704-707 ali se oglasiš osebno na Tržaški 132 v Ljubljani v času uradnih ur, ki so vsak delovni dan med 8. in 20. uro.
Za prvi obisk svetovalnice v Celju, Laškem in Mozirju pa se lahko naročiš na telefonski številki: 031/778-772 (ponedeljek - četrtek: 13.00 - 18.00, petek: 12.00 - 14.00).
Za sprejem ne potrebuješ napotnice ali zdravstvene izkaznice, svetovanje je brezplačno.
Iz srca ti želim, da ti bo svetovanje v pomoč. Svetovalec/ka bo ugotovil/a, ali potrebuješ daljšo terapevtsko obravnavo in te napotil na pravi naslov. Velikokrat pa že nekaj pogovorov s svetovalcem doseže željeni učinek..
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja