Stara sem 14 in sem pred kratkim imela neuspešen poskus samomora.Moja mami je seveda izvedela in bi me rada peljala k zdravniku ,da bi me napotil v bolnici saj sama s sabo nisem varna.Jaz bi drugače zelo rada šla a me je strah ,da bi mi uzemali kri in mislili ,da moji razlogi niso dovolj vredni postelje v bolnici.Te razlogi pa so ,da se preprosto sovražim in ne prenašam NIČESAR kar naredim.Samopoškodujem se tudi že 4 leta. Imam pa jutri tudi pogovor s psihologinjo un ji bi zelo rada zaupala a nevem kako ji to povedati.Zanima pa me tudi kako bi bilo v bolnišnici.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Iz opisa se opazi, da si res v stiski, pa tudi to, da si želiš pomoči oziroma razmišljaš o njej, kar je res zelo pohvalno.
Jaz zelo podpiram odločitev tvoje mame, da bi odšla vsaj na pregled v bolnišnico, pa se boste tam pogovorili o nadaljnjih korakih. Adolescentna psihiatrija na Centru za mentalno zdravje v Ljubljani ima ogromno izkušenj s takimi stiskami, kot jih navajaš ti. Tvoji razlogi so absolutno vredni obravnave/postelje.
Zelo te spodbujam, da o teh stvareh poveš psihologinji. Tudi ona ti bo znala svetovati kako dalje. Ne obremenjuj se z načinom, torej kako ji boš povedala, saj te bo zagotovo razumela v vsakem primeru.
Javi se še kako ti gre.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije