Zivjo kako pogosto potekajo pregledi pri psihiatru in koliko casa trajajo? kaj pomeni ce ima nekdo redne preglede a to pomeni vsak teden?
Pa se neki me zanima ... Zakaj eni ljudje tok casa cakajo na obravnavo nakonc k pa opravjo prvi pregled majo pa pol psihiatri kr se cas za nadaljne preglede ... kako to poteka?
Hvala za odgovor.
Uredništvo
Nejla Đikić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Za prvi pregled pri psihiatru potrebuješ napotnico osebnega zdravnika. Prvi pregled traja 50 minut – 1 uro in je zaradi tega čakalna doba daljša v primerjavi z redno kontrolo, ki običajno traja 15 minut. Ambulantni psihiater ima dnevno cca. 1-2 prva pregleda in 10-15 kontrol.
Na prvem pregledu te bo psihiater spraševal o tebi, tvojih navadah, težavah, otroštvu itd., potem pa priporočal terapijo, če misli, da jo rabiš. Redne kontrole so odvisne od tvojih težav. Nekateri pridejo enkrat na mesec, nekateri enkrat na tri mesece, nekateri pa enkrat na leto. Rednost pregledov oceni psihiater - seveda, upoštevajoči tvoje mnenje.
Upam, da ti je zdaj bolj jasno, zakaj se prvi pregled čaka tako dolgo. Če imaš še kakšno vprašanje, piši.
Lepo bodi,
Nejla Đikić, dr. medicine, specializantka psihiatrije
bi
binc
Hvala za odgovor
Kako pa je pri mladostnikih in otrocih?
Uredništvo
Pozdravljen Binc,
svetovalka ti je že odgovorila zgoraj na to vprašanje. Nanaša se na mladostnike, saj je svetovalnica namenjena prav vam. Če pa imaš še kakšno drugo vprašanje o svoji stiski, ga lahko zapišeš.
Prijazen pozdrav iz uredništva