Pozdravljeni, zanima me če kje v sloveniji obstaja izreden študij psihologije?
ps
psy
Em za prav izredni študij v Slo mislim da ne, obstajajo pa zasebne univerze npr. Univerza Sigmunda Freuda v Lj, Fakulteta za humanistiko v Novi Gorici, Fakulteta DOBA (online študij)... upam da ti kej pride prav :)
Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, da te zanima študij psihologije. V Sloveniji je več različnih programov. V osnovi je Oddelek za psihologijo na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani in Univerze v Mariboru. Gre za redna študijska programa, s precej visokimi omejitvami. (Več na: Oddelek za psihologijo | Oddelek za psihologijo | Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani (uni-lj.si); Psihologija – enopredmetni | Filozofska fakulteta UM).
Seveda pa obstajajo tudi druge različice omenjene smeri, in sicer:
- Biopsihologija (redni program) v okviru Univerze na Primorskem: UP FAMNIT (upr.si)
- Psihologija (DOBA): Program Uporabna psihologija | DOBA Fakulteta
- Uporabna psihologija (DOBA): Program Uporabna psihologija | DOBA Fakulteta
Svetujem ti, da si prebereš osnovne informacije o vseh programih ter premisliš, zakaj želiš izredni študijski program. So razlog morda omejitve vpisa ali delo poleg študija? Zakaj ravno psihologija? Kako bi po tvojem mnenju uspešno opravila izredni študij? Imaš dovolj finančnega priliva, da ob študiju plačevanje vseh obveznosti ne bo predstavljalo težave? Boš s končanim izrednim študijskim programom (DOBA; UP) pridobila enak naziv kakor če boš zaključila redni študijski program (FF UL; FF UM)? Ti bo pridobljen naziv omogočal opravljanje želenega poklica?
Upam, da si prejela prave informacije. Več si lahko prebereš na sledeči povezavi: Razpis za vpis v dodiplomske in enovite magistrske študijske programe v študijskem letu 2024/2025 | GOV.SI
Če imaš še kakšno vprašanje, ti bom poskusila ustrezno odgovoriti. Lepo bodi.
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike
Hi
Hika
Iz fakultete doba psihologija se da zaposliti v državni službi ali dobiš papir in na koncu brez službe, kako je z zaposljivostjo? Iz sfu piše da trenutno ne moreš biti v državni službi.
Uredništvo
Eva Hršak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
diplomanti študijskega programa Psihologija (na DOBI) pridobijo enak naziv kot študenti iz drugih fakultet, tako da so zaposljivi na enak način. Si pa lahko še kaj več prebereš na tej spletni strani: https://www.fakulteta.doba.si/najpogostejsa-vprasanja/vpis-v-magistrski-program-psihologija
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
Hi
Hika
Zakaj je na dobi študij visokošolski, drugje pa univerzitetni?
Uredništvo
Eva Hršak
Odgovor svetovalke:
Zdravo,
različne fakultete nudijo različne programe. Na DOBI nudijo visokošolskega. Po prvi stopnji imaš na koncu isto stopnjo izobrazbe (6/2) in se lahko vpišeš na magisterij. Bi pa omenila, da je študij na DOBI izključno online.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike