Pozdravljeni,
postavljena sem pred dilemo in ne vem, kako naj se odločim. Po Snapchatu sem spoznala nekega tipa, ki je od mene starejši 5 let (21, jaz sem 16). Nekega dne mi je rekel, če bi se na hitro dobila in da bi me rad vsaj videl in tako sva se res na hitro srečala. Govorila sva recimo 10 minut in karatkterno mi je nekako super oseba (no, v resnici bi rada, da bi bil malo bolj nežen), sicer vizualno morda malo manj, toda pustimo.
Ko sva se srečala naslednjič, sva se poljubila. Še zdaj ne vem, ali je res bila to moja želja ali sem pobudo pač sprejela, ko mi je rekel, naj se mu prepustim, vendar sem domov prišla nekako obupana in z majhno željo, da bi vse skupaj končala. Morda je bilo krivo to, da se me je dotikal na neprimernih mestih (poskušal mi je zlezti v hlačke), čeprav sem ga pri tem odrivala.
Moje počutje se je takrat nekako poslabšalo; postala sem kar malo depresivna, brez volje za karkoli, začela sem tavati v brezupu, pozabila na vse svoje sanje ter se na nek način zavedla, da vedno, ko poskušam najti ljubezen, končam razočarana in z občutkom nemoči. Začela sem razmišljati, da bi najraje kar umrla (to se mi prej ni dogajalo nikoli) in da nikomur ni mar zame.
Poleg tega mi je kasneje začel pisati, da želi spolni odnos. No, v resnici je na to namigoval že prej, a sem mu rekla, naj kar sanja. Zame bi bilo to prvič, pa se mi zdi prehitro, še bolj kot to pa mi nekako ne deluje kot prava oseba. To je dogodek, ki se zgodi le enkrat in resnično rabim nekoga, ki mu lahko zaupam, za kogar res vem, da me ima rad, ki bo nežen in bo prenehal, če mi ne bo všeč. Zanj pa imam občutek, da me hoče le podreti in sumim, da je pedofil, saj po eni strani ne vem ravno, kaj vidi na meni. To sem ga tudi vprašala, pa mi res nikoli ni rekel da sem lepa ali karkoli.
Ko je ena izmed prijateljic videla, da se pogovarjam z njim, mi je rekla, da je pedofil. A je nisem jemala resno, saj ona to reče za vsakogar, tudi za koga, ki je le leto starejši.
Že najina razlika v letih me moti, kolikor vem pa so spolni odnosi z mladoletnimi osebami tudi prepovedani.
Torej, v to razmerje sem nekako prisiljena in ne vem, ali bi ga morala končati in kako. Za to ve le ena moja prijateljica, saj vem, da me druge prijateljice pri tem ne bi podpirale in ne bi jih rada izgubila. Po drugi strani pa se mi dozdeva, das bom tako kot vsa druga razmerja uničila tudi to in bom na koncu še bolj obupana.
Zato vas prosim za kakeršenkoli nasvet in se za vse že vnaprej zahvaljujem.
Kozjerejka
• la
lajf_gre_naprej
lej, tale "zveza" res ni okej, ne ga pa ravno block-at Snapchat-u, da ne bo ratal kej agresiven, pa to... enostavno maš skoz man cajta zanga...
ne pa obupavat glede zvez, sej si stara 16 in ne 36
• Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej ti dolgujemo opravičilo za to, da si predolgo čakala na odgovor.
V katerikoli situaciji se znajdeš, je pomembno, da prisluhneš sebi, svojim občutkom. Dovoli si, da se slišiš - ali ti je ob tem prijetno, se morda počutiš nelagodno, bi želela spoznati o osebi, s kateri so, še več ali pa ti nek "šesti čut" pravi, da tu nekaj ni ok. Je smiselno vztrajati, se prepričevati, da pa mogoče je bolje, da si v nekem odnosu samo da si, pa te to ne izpolnjuje, ali je boljše, da takšne odnose prekinjaš?
V kolikor pogledala še na tvojo situacijo s fantom, ki si ga spoznala na spletu in potem še v živo. Sama si zapisala, da ti je bil sicer kar ok, ampak, da te je zmotilo, da te je poljubil ob tem pa že tiščal roko v tvoje intimne predele. Ob tem se nisi počutila lagodno. Ni ti bilo ok. Zapisala si, da je kar nekaj let starejši od tebe. Kakšni so njegovi nameni, kaj si želi in k čemu stremi v odnosu s tabo težko sklepam, bi te pa želela opozoriti, da je res pomembno, da se ne spuščaš v odnos, ki ti že v začetku ni najbolj ok. To seveda ne pomeni, da ne boš imela kakšnega odnosa, nikakor. Naj pa temelji na spoštovanju in razumevanju, se strinjaš? Si mu morda povedala, kako je s tvojo odločitvijo glede spolnih odnosov, kako je morda že sprejel kakšen tvoj ne, ko je morda predlagal nekaj, kar ti ni bilo všeč? Sprašujem.
Previdnost ni odveč. Se strinjaš? In v kolikor boš ocenila, da je v odnosu s tabo vztrajen glede stvari, ki ti niso všeč, je na mestu, da ga tudi "blokaš" na omrežjih, seveda pa je ob tem pomembno, da to kar se ti dogaja sporočiš odraslim, da te zaščitijo.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč. Želim ti vse dobro in kar se da prijetne praznične dni.
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja