Prosim nasveti, mnenja za prvi spolni odnos!
Priprava psihicna in fizicna.
• mu
muca
hejj,
imam veliko nasvetov in stvari ki ti bi pomagale z tvojim prvim odnosom, in najpomembnejsa je definitivno oseba z katero imas prvic. ful je pomembno da si zaupata, ker morata komunicirati zelo, prvic ce si punca zna boleti, bolecina popusti dosti hitro, vsaj meni je. pa tudi malo bo krvi, ampak res zelo malo tako da se ne ustrasit, nic ni narobe. aja pa imej pripravljen lube, katerikoli, ker to je res pomembno, drugace bo ful bolelo zaradi trenja, pa tudi pazi da uporabljas nekaksno obliko kontracepcije, najboljse kondom, ful predlagam v dmu skyn, ker so dokaj poceni pa se brez latexa so da ni skrbi za alergicno reakcijo. drugace pa kaj se tice pripravljenosti, tega ne planirat neke prevec, bodita pripravljena ce bosta hotela ampak ne pa planirat tocnega dneva, ko bosta hotela bosta vedla kako in kaj, kr npr js sm cisto po nesreci zgubila nedolznost, in mi ni nic zal da ni blo splanirano. vlki uzitek je, se vecji pa je ce imas osebo ful rad kr takrat sta si najblizje
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Prvi spolni odnos je za večino res velik mejnik in običajno je, da imaš vprašanja, dvome ali malo treme. Super je, da o prvi spolni izkušnji razmišljaš vnaprej – to pomeni, da si odgovorna.
Pomembno je, da sta oba partnerja psihično pripravljena na spolni odnos. To pomeni:
da se v odnosu počutita varno in spoštovano,
da to počneta zato, ker si to res želita – ne zaradi pritiska partnerja ali vrstnikov,
da lahko o spolnosti odprto govorita en z drugim (o željah, mejah, strahovih),
da se zavedata morebitnih posledic (nosečnost, spolno prenosljive okužbe).
Telesna zrelost pomeni, da si dovolj odrasla, da tvoje telo spolnost lahko sprejme brez tveganj, ki jih imajo zelo mladi. Pomembno je, da uporabljata ustrezno pregradno zaščito (kondom) – ščitijo pred nosečnostjo in spolno prenosljivimi boleznimi, da veš, kako zaščito pravilno uporabljati, ter da gresta počasi in poslušata drug drugega.
Pred spolnim odnosom se pogovorita o zaščiti, tem, kaj vama je prijetno in kaj ne, vajinih pričakovanjih, ter tem, da si lahko kdo izmed vaju pred ali med odnosom premisli in je to treba spoštovati. Prvi spolni odnos je lahko malo neroden in lahko boli. To je povsem običajno. Najbolj pomembno je, da se oba počutita varno in da si zaupata.
Spolnost naj bo nekaj, kar izhaja iz ljubezni, spoštovanja in medsebojne bližine. Če čutiš dvom, strah ali negotovost, to pomeni, da je morda še prezgodaj – in to je čisto v redu. Ne pozabi, da sta telo in odločitev tvoja. Če si pripravljena, boš to čutila – ne bo dvoma, ne bo pritiska. Če pa še nisi tam, pa raje še malo počakaj.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije