Moj oce je pijanec. Pijan je vsak dan in posledicno psihicno nadleguje mene in mamo. Imam tudi fanta ki je isto star kot jaz. Zaradi oceta pogosto prespim pri njemu. Nedolgo nazaj je izrazil zeljo po prvem spolnem odnosu. Za njega to nebi bilo prvic zame pa. Ker sem mu povedala da na to nisem pripravljena in da se mi zdi da sem pre mlada se je razjezil in bil se nekaj casa uzaljen. Meni da ne cutim gdaj sem pripravljena in izjavil tudi da ce mu jaz nebom ugodila zelje mu jo bo pa druga. Nekaj dni nazaj ko sem spet prespala pri njemu pa me je zacel slaciti. Jaz sem mu rekla da preneha. Potem je se celo noc probaval imeti nekaj in se me neprimerno dotikal. To je zadnje dni veckrat ponovil in vse vec si upa. Nocem ga izgubiti in zdaj ze razmisljam ali le pretiravam? Ali bi mu morala dati to kar hoce? Moj fant je drugace zelo vredu poznam ga ze 7 let skupaj pa sva 2 meseca.
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vesela sem, da si se obrnila name. Fant, ki te sili v partnerski odnos, se te dotika tako, da ti ni prijetno in te izsiljuje s tem, da če ne boš spala z njim, te bo prevaral, ni partner, ki bi si ga želela. To ni partner, ki te ima rad, ki te spoštuje in ki bi si zares želel biti s tabo. Verjamem, da je to v tem trenutku težko prebrati, morda tudi verjeti. Tudi jaz si želim, da bi bilo drugače. Zate je bil ta fant na nek način varno zavetje pred očetom in razočaranje je, ko ugotoviš, da želi biti s tabo samo zaradi lastne koristi (v tem primeru za spolnost).
Zaupaj svojim občutkom. Nisi še pripravljena na spolni odnos. Ko boš, boš to vedela, in si boš tega želela, v tebi ne bo nobenega dvoma. Zato počakaj. Ta fant ni vreden, da se zaradi njega prenagliš. In fant, ki te ima rad, te bo počakal. Saj si bo želel, da boš pripravljena in da bo prvi spolni odnos tudi tebi všeč. Da se boš v njem dobro in varno počutila. Izsiljevanje pa je zelo slab začetek za užitek v spolnosti. Zato počakaj. Zelo si še mlada in rada bi ti povedala, da za prvi spolni odnos nikoli ni prepozno. Lahko pa je prehitro kot pri tebi. Če se za spolnost odločimo prehitro, lahko ima to dolgotrajne posledice na našo samopodobo, pogled na spolnost in tudi spolni užitek. Lahko zamaje tvoje zaupanje v ljudi in partnerske odnose, lahko ti povzroči hude čustvene težave.
Zaupaj se prijateljici, ki bo zagotovo na tvoji strani. Lahko ti pomaga preboleti tega fanta, ki te res ni vreden. Čim prej prekini stike z njim. Ko boš pripravljena na spolnost, boš imela ob sebi partnerja, ki se bo veselil s tabo in ki bo naredil vse, da ti bo v spolnosti prijetno ter da se boš počutila varno. Zaslužiš si tak odnos.
Pošiljam ti velik objem.
Ajda Novak, mag. psihologije
• st
stop_this
izsiljuje te, ker ve kašno štalo maš doma... in ker to dela, ni tko zelo vredu, kot praviš... ZAKLJUČI Z NJIM - naj mu kar druga da...