živjo vesel bi bil čimprejšnjega odgovora. Z punco sva skupaj že leto in pol ,druživa se min 5-krat na teden. ne upam pa si jo vprašati če bi imela z mano spolni odnos. vem da moram nositi zaščito in ostalo. Name ima velik vpliv tudi vrstniški pritisk. ker sem fant me to še posebej zanima. Ali je sedaj sploh primeren čas ? Ali je res tako grozno imeti prvi spolni odnos? itd...
hvala za vsakaršno pomoč
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Če se s svojo punco še nisi pogovarjal o spolnosti in prvem spolnem odnosu, bi rekla, da zanj še ni čas, da še nista pripravljena. Lepo je, da se lahko najprej o prvem spolnem odnosu pogovorita, predvsem o pričakovanjih, željah, prostoru in času, mogoče tudi o strahovih. Tako bosta oba bolje pripravljena nanj in se izognila morebitnemu razočaranju na katerikoli strani. Prvi spolni odnos je lahko lepa izkušnja, če sta nanjo oba čustveno pripravljena. Če nista prepričana, da sta pripravljena, je bolje počakati, saj za prvi spolni odnos nikoli ni prepozno, lahko je pa prehitro.
Zanima me več o vrstniškem pritisku, o katerem si pisal ... Si hotel reči, da zaradi vrstnikov čutiš pritisk, da čim prej doživiš prvi spolni odnos? Če je tako, ti lahko zagotovim, da pritisk vrstnikov ni dober razlog za prvi odnos.
Kako načeti temo prvega spolnega odnosa s punco? Mogoče jo lahko najprej vprašaš, kako si predstavlja prvi spolni odnos, kaj ji pomeni spolnost. Ali vidi spolnost kot del vajinega odnosa? Že začetek pogovorov o tem ti bo dal vedeti, ali si prvega spolnega odnosa tudi ona želi, prav tako pa vaju bo ta pogovor zbližal in povezal. Če se o spolnosti še nista pripravljena pogovarjati, ker je kateremu od vaju nerodno ali neprijetno, bo najverjetneje tudi prvi spolni odnos neroden in neprijeten.
Upam, da sem odgovorila na kakšno tvoje vprašanje. Če te zanima še kaj, mi pa le piši.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije