Zivjo, sem v 3.letniku srednje sole tako kot moja simpatija. Poznava se ze od 1.letnika vendar sva vmes prekinila kontakt za daljse obdobje. Nekaj casa nazaj sva vzpostavila stik (3mesece nazaj). Nisva se kaj dosti pogovarjala. Mislim, da mi je zopet vsec, ne razberem pa iz obnasanja ce sem tudi jaz njemu. Nekaj dni nazaj sva bila na takozvanem "dejtu". Nic posebnega, pogovarjala sva se, vzpostavljala ocesni stik nic pretirano. Pogovarjala sva se o soli, prijateljih in podobne stvari. Ves cas je bil nasmejan kot jaz. Sedaj pa imam tezavo. Ker je on meni vsec bi jaz to najino stvar nadaljevala. Res je, da sem ga jaz prva povabila in da se je lepo odzval. Mislite, da mu lahko spet jaz napisem za kaksno druzenje ali raje pocakam ce bo on kaj rekel. Meni se zdi cakanje potrata casa. Njegova druzba mi odgovarja, pocutim se sprosceno. Ne vem kaj narediti, pocakati ali ga spet povabiti.
Lep pozdrav,
Norozaljubljena
• Uredništvo
Urška Ruter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, ker si v dilemi, kako nadaljevati odnos s svojo simpatijo. Razumem, da ti je všeč in da bi želela ohraniti vajin stik. Po tvojem opisu se zdi, da je bilo vajino zadnje srečanje prijetno in da sta oba uživala v družbi drug drugega.
Glede na to, da si ga enkrat že povabila na zmenek in se je lepo odzval, je povsem razumljivo, da ponovno razmišljaš o tem. Po drugi strani pa tudi razumem tvoje pomisleke in občutek, da je čakanje na njegov prvi korak lahko potrata časa.
Vendar pa ni nujno, da je čakanje vedno negativno. Včasih je dobro počakati, da se stvari razvijejo naravno in morda se bo on oglasil in pokazal svoje zanimanje. Hkrati pa ni nič narobe, če si ti tista, ki spet stopiš korak naprej in ga povabiš na še eno srečanje. Pomisli na to kot na priložnost za izražanje svoje odločnosti in samozavesti. S tem mu namreč lahko pokažeš, da si zainteresirana za nadaljnje druženje. Če se počutiš udobno v njegovi družbi in si želiš nadaljevati ta stik, potem te spodbujam, da ga spet povabiš ven. Pomembno je, da si iskrena do sebe in da slediš svojim željam.
Ne pozabi pa tudi, da je komunikacija ključna. Če nisi gotova, kako se počuti on, morda lahko naslednjič v pogovor vključiš nekaj namigov o vajinih nadaljnjih srečanjih in opazuješ, kako se odziva.
V vsakem primeru pa bodi pogumna in sledi svojim občutkom. Ne glede na to, kako se odločiš, se boš naučila nekaj novega o sebi in o odnosih. Držim pesti, da se stvari razvijejo v želeno smer!
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč.
Lepo te pozdravljam,
Urška Ruter, dipl. psih. (un)