Pozdravljeni!
Letus grem prvič v srednjo šolo. Zelo me je strah kr pojma nimam kako izgleda prvi dan. A gremo tja z starši ali ne? Pa glede urnikov, mislim načeloma bodo vrjetno kej sporočili. Pa ful se bojim da nebom našla učilnice. Pa problem mi je kr prav nobenega ne poznam. Mogoče kakšen način za hitro spoznavanje, ker bi rada čim prej našla družbo. Prosim za malo nasvetov, pa opis kako bo izgledalo prvi dan.
Lp.
Di
Dijakinja
Hej.
Jaz grem septembra v 3. Letnik, pa ti bom mam povedala kako to zgleda.
Načeloma iz šole obvestijo kakšen dan prej, kako bo izgledal prvi dan in ali imaš kaj pouka. Ampak vseeno, pri nas je to izgledalo tako.
Za prvi dan nismo imeli nič pouka, je pa res, da ga nekatere srednje imajo. Dobili smo se v matičnih učilnicah in imeli ene 2 uri razredne, kjer nam je razrednik vse razložil. Potem pa smo imeli neke spoznavne aktivnosti. Urnik smo izvedeli prvi dan.
Js predlagam, da greš v šolo sama, saj se tudi ne spomnim, da bi kateri starš v šolo prišel. Pa še tako izpade bolj odgovorno.
Strah, da ne bi našla učilnice je povsem odveč. Nas so usmerjali profesorji in res ni težko.
Zdj s prijatelji je tko. Moj nasvet je, da prideš prej v šolo recimo ene 20 - 30 min prej, da maš čas si izbrati svoje mesto in spoznati druge.
Vedt morš pa tut, da nisi edina v tem in se tako počuti večina bodočih dijakov.
Srečno,
Če te pa še kej zanima, pa kr vpraš
Va
Vanesa
O najlepša hvala da si mi odgovorila. Bom upoštevala nasvete. Aja pa uspešno bodoče šolsko leto ti želim v septembru.
Lp. Vsmesa
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zelo lepo ti je na vprašanje odgovorila Dijakinja.
S strani šole boš dobila obvestilo kdaj prideš v šolo, v kateri učilnici se boste dobili, kako bo potekal dan, če potrebuješ kaj s seboj. Po navadi je prvi šolski dan namenjen spoznavanju razrednika in sošolcev, delitev urnikov in pa za osnovne informacije.
V srednji šoli se od tebe pričakuje že neka mera samostojnosti, zato predlagam, da prideš sama, ne s starši.
Prijatelje pa verjamem, da boš hitro spoznala. V srednjo šolo jih veliko pride v podobni situaciji kot ti, torej, da nikogar ne poznajo. Bodi odprta za spletanje novih stikov, vključuj se v pogovore, bodi prijazna.
Veliko uspeha ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike