Zdravo. Sem fant star 17 let in še nikoli nisem imel punce, niti prvega poljuba. Ker so že vsi moji sošilci imeli punco sem se začel spraševati če je kaj narobe z mano. Prosim pomagajte kako naj dobim samozavest saj nobene punce ki mi je všeč ne upam niti ogovoriti niti nevem kako bi začel pogovor s punco ki mi je všeč in je ne poznam
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Naj te že kar na začetku pomirim, da s tabo ni prav nič narobe :) Vsi s temi zadevami začnemo ob drugačnem času, nekateri zelo (pre)hitro, drugi pa malo kasneje. In pri 17. letih še zdaleč ni pozno, sploh se ti ni treba sekirati glede tega, da še nisi imel prvega poljuba ali punce. Verjemi mi, bolje začeti malce kasneje kot pa prehitro. Vem, da ti pri tvoji starosti tele besede, ki jih bom zapisal, ne bodo kaj dosti pomenile, ampak boš slej ko prej spoznal, da držijo: ne primerjaj se z drugimi, kajti vsak gre skozi življenje s svojim tempom. Če te nekaj pri sebi moti, naj bo to zaradi tvojih želja in občutkov, ne pa zato, ker so vrstniki takšni kakršni pač so.
Če pa je tvoja notranja želja po tem, da spoznaš dekle in jo "osvojiš" pa je seveda več načinov, kako to storiti. Sam si že opazil, da je težje pristopiti do nekoga, ki ga ne poznaš. Zato je včasih bolje iti po korakih - od znanca do prijatelja do partnerja. Se pravi osebo spoznavati počasi, da vidiš kakšna je in nato boš videl, če ti je zares všeč - pa še lažje se je potem pogovarjati z njo o takih zadevah. Dekleta lahko spoznaš na raznih dogodih, obšolskih dejavnostih ali pa preko že obstoječih prijateljev.
Poiščeš lahko skupne teme, ki jih imaš z drugo osebo in začneš pogovor o tem. Ključno je, da si aktiven in da greš med ljudi na način, da si z njimi vsaj deloma v interakciji. Krožki, športi, drugi hobiji...
Upam, da sem ti kaj pomagal, si pa dobrodošel, da mi napišeš še kaj več in ti z veseljem ponovno odgovorim.
Patrik Senica, mag. psihologije