Je možno, da preboliš svojo prvo ljubezen, brez da bi kdarkoli imel kaj z njo?
Ali je možno, da druga punca nadomesti punco, ki je bila od določenega fanta, prva ljubezen?
Ali lahko imaš več prvih ljubezni?Že vnaprej se Vam zahvaljujem za odgovor.
Lepo Vas pozdravljam,
Johaness06
Na
Najstnik
Pozdravljen!
Odgovoril bi na tvoja vprašanja. Najprej naj ti povem da je zelo težko preboleti prvo ljubezen in se počutim v tvoji koži kako je to ker jaz sem imel eno ampak zelo kratko in mi je žal ampak se bojim da druge nebom dobil ker sem zlo grd. No ubistvu maš lahko samo eno prvo ljubezen potem maš drugo ljubezen in tako naprej. Lahko se zgodi da je bila prva ljubezen napak in da lahko punca nadomesti tvojo prvo ni pa nujno. Mal težko ti svetujem ampak verjamem da boš našel tapravo slej kot prej.
Želim lep dan
Lp, mladostnik
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Prva ljubezen je po navadi ena, se pa lahko to, koga oseba šteje kot svojo prvo ljubezen, s časom spremeni. Če je npr. nekdo močno zaljubljen v dekle, jo lahko vidi kot svojo prvo ljubezen, čeprav z njo nima pravega (romantičnega) odnosa. V tem primeru bo morda potreboval nekaj časa, da jo preboli, preden se bo lahko zaljubil v drugo dekle.
Lahko pa fant spozna novo dekle, se vanjo zaljubi in ima z njo odnos. To dekle lahko nadomesti njegovo "prvo ljubezen" oz. sedaj njo vidi kot prvo, saj je prva, s katero je imel romantičen odnos. Odvisno je torej od tega, kako razumemo pojem prva ljubezen.
Do osebe, s katero smo v odnosu, lahko razvijemo globlja čustva kot do nekoga, v kogar se samo zaljubimo in z njim nimamo ničesar. Če smo z osebo v odnosu, jo lahko bolje spoznamo in vzljubimo njene prave lastnosti, ne zgolj neke predstave, ki smo si jo o njej ustvarili in je pogosto malce nerealna, olepšana. Zato ljudje navadno kot svojo prvo ljubezen smatrajo osebo, s katero so imeli svoje prvo romantično razmerje.
Če razmišljamo tako, imamo v bistvu lahko več prvih ljubezni - prvo osebo, v katero smo se zaljubili, in prvo, s katero smo razvili odnos. Čeprav mnogi prvo ljubezen vidijo kot nekaj neponovljivega, česar nikoli ne pozabiš, pa menim, da ni bistveno, katera po vrsti je ljubezen. Pomembno je, kako do neke osebe čutimo sedaj, pa tudi to, da smo z njo iskreni, če še gojimo občutke do svojih "prejšnjih ljubezni".
Upam, da ti je odgovor koristil.
Bodi dobro,
Anja Rakovec, mag. psihologije