mene v šoli zajebavlejo zaradi modrčka. nosim modrce z naramnicamo nosim tudi športne modrce... prsi imam res velike in nočem se hvalit s tem apmak fulll pa me je zmotila ena stvar. moje sošolke sem danes med odmorom slišala kako se pogovarjajo da sigurno nosim tiste stvari ki ti povečajo joške. bla sem ful jezna in začela sem jokati.
kaj naj naredim???????????? nočem da to mislijo ker nimam nobenih stvari za povečanje jošk. kaj a bom zdaj mogla začeti nositi samo široke majice in ne več oprijetih?
• kr
kr_ena_1
eh, sama foušarija jih je, naučit se morš ignorirat take pripombe.
Bojo pa fantje mel več pohval  :)))
• he
hellogirl
ma koga jebe kaj si drugi misljo bod ponosna na svoje telo. itak da so ti fouš zato pa to sploh omenjajo ane. pa sej si punca, k boš starejša boš hvaležna za tako postavo
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
povsem razumljivo je, da te je prizadelo, ko si slišala sošolke govoriti o tvojem telesu. Takšni komentarji so precej osebni in s tem lahko zelo neprijetni in moteči. V času odraščanja so vsi mladi negotovi glede sebe in se zato pogosto primerjajo med sabo. Še posebej dekleta. Karkoli, v čemer nekdo izstopa, lahko postane predmet opravljanja ali komentiranja. V tvojem primeru je to tvoja postava, kar pa ne pomeni, da je s tabo kaj narobe. Velikokrat ljudje komentirajo stvari ravno zato, ker sami veliko razmišljajo o sebi in o tem, kako jih vidijo drugi, žal pa s svojimi komentarji prizadenejo druge. Pomembno je, da poiščeš osebe, ob katerih se počutiš varno in sprejeto. Mi poveš, kako se sicer počutiš v razredu? Imaš kakšne prijateljice ali sošolke, ob katerih se počutiš dobro in jim lahko zaupaš? Če da, se lahko morda obrneš nanje za podporo?
Mogoče je, da se bo situacija postopoma umirila sama od sebe; Če pa boš čutila, da zmoreš, lahko sošolkam tudi odkrito poveš, da te njihovo opravljanje moti. Bi to zmogla? V kolikor komentarji čez čas ne bodo prenehali, pa ne bi bilo slabo, če bi se obrnila na razredničarko ali kakšno drugo odraslo osebo, ki ti bo lahko pomagala pri reševanju problema. Ne glede na to, kako se boš odločila, je pomembno, da v tem ne ostaneš sama.
Glede vprašanja o tem, ali moraš sedaj nositi samo široke majice, pa ti predlagam, da oblečeš tisto, kar je tebi všeč in v čemer se ti dobro počutiš. Če so to res ohlapnejše majice, je to v redu, ni pa ti treba spreminjati svojega sloga oblačenja zaradi komentarjev drugih! Sploh, če komentarji izhajajo z mesta opravljanja, morebitne zavisti ali vzbujanja nelagodja. Žal se ti bo v življenju najbrž še velikokrat zgodilo, da bo kdo komentiral tvoj videz. In čeprav je lahko to neprijetno ali boleče, se lahko naučimo, da nas takšne pripombe ne vržejo preveč iz tira. Ne moremo vedno vplivati na to, kaj bodo drugi rekli; lahko pa se naučimo, kako odreagirati na njihove besede. Predvsem, da jim ne dajemo prevelike teže in ohranimo zaupanje vase. To pa je veliko lažje storiti, če imamo ob sebi ljudi, pri katerih dobimo podporo, ko nam je težko. Tako te še enkrat spodbujam, da se nasloniš na prijateljice, če pa boš želela še kaj deliti ali se pogovoriti o tem, kako se stvari razvijajo, sem tukaj zate!
Ana Kolar, mag. psih.