Pozdravljeni!
Zanima, me ali kdo ve kje se lahko najame prostituka, resno vprasanje ni hec saj bi rad se malo sprostil nikoli se nisem imel punce in poleg vsega stresa v sluzbi in tako dalje bi rad malo vsaj dozivel nekaj lepega. Ce znate odgovoriti prosim za vas odgovor Lp
Bo
Bond007
Kolega, iščeš napačne stvari in to na še posebej napačnem mestu. Na forumu, kjer z odgovori pomagamo mladini v stiski, ti nikoli ne bo nihče dajal navodil, kako do prostitucije. Si padel na glavo? Če se že res tako slepiš, da je to rešitev za tvojo situacijo, moraš iskati sam.
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen, Nik,
Ker je naša svetovalnica namenjena otrokom in mladostnikom, poleg tega pa je vsakršna prostitucija, v katero je vpletena mladoletna oseba, v Sloveniji strogo kaznivo dejanje, na tvoje vprašanje ne morem odgovoriti. Vseeno pa bi te rada povprašala o razlogih, zaradi katerih razmišljaš o tej temi. Praviš, da doživljaš veliko stresa v službi in bi se rad malo sprostil. Glede na to, da se kljub svoji mladosti že soočaš s stresom v službi, lahko razumem tvojo željo po sprostitvi in lepih doživetjih. Predstavljam si, da imaš za to manj priložnosti kot veliko tvojih vrstnikov, ki bodo zelo kmalu lahko brezskrbno uživali v šolskih počitnicah.
Kako pa ti preživljaš poletne mesece? Si lahko poleg službe vzameš tudi čas za druženje s prijatelji in ukvarjanje s hobiji, ki te veselijo? Se udeležiš kakega dogodka, kjer lahko spoznaš nove ljudi? Vse to so lahko načini za sproščanje in ustvarjanje lepih spominov, poleg tega pa na ta način lahko spoznaš tudi kakšno dekle. Moj nasvet bi bil, da razmisliš o takšnih idejah, preden se lotiš iskanja bolj "odraslih" načinov sproščanja in zabave. Zagotovo se lahko tudi zate najde kakšna aktivnost, v kateri bi lahko užival, se sproščal in družil. Med poletjem se po vsej Sloveniji odvija res veliko športnih, kulturnih, glasbenih in različnih drugih vrst dogodkov, med katerimi lahko izbiraš. Morda pa lahko vrstnike na forumu prosiš za ideje in izkušnje, katere dogodke bi ti najbolj priporočali? Sem prepričana, da so v zvezi s tem bolj na tekočem od mene.
Upam, da ti bo odgovor vsaj malo v pomoč, čeprav je bilo tvoje vprašanje drugačno. Če doživljaš stisko, o kateri bi se želel pogovoriti, pa sem ti kadar koli na voljo.
Želim ti prijetno poletje,
Anja Rakovec, mag. psihologije