živjo piešm vam ker ne morem te stavri noebnemu drugmu zaupat sploh pa tudi ne mojim staršem zato sem se obrnla na vas z upanjem da bi mi lahko pomagali. No pač težava je u tem da sem spoznala enega fanta prek spleta ki sm bla jst nejmu na videz kar ušeč nism pa mislila da bo tudi on meni tko sva si začela zlo pisat in pršla do točke ko me je uprašu če bi lahko bla prek interneta skp. Jaz itk ker sem bla preveč zaljubljena sm rekla ja no tuki so šle stvari samo še navzdol. Pač ko sva se en dan klicala mi je reku da če bi se šla resnica ali izziv itk da sem rekla da bi šla in ko me je uprašu če se bi mu slikala brez vesga sm takoj zagnala paniko in rekla ne, zato ker sem rekkla ne mi je začel pošiljat fotke glih žensk in vsega živega kar sploh ne morm opisat da sem mogla to videti.Po tem sem jst hotla njega blokat čeprau je on mene prvi in bla zlo prestrašena če bi mi pršu na dom al pa krtko u moje mesto( on drgač je iz kamnika nekje je pa polnoleten).In zdj ponoči slabo spim zaradi tega pa tudi ne družim se več z frendi kukr bi e mogla pa tudi zaradi vesga tega so se začeli odmikati od mene in nevem kaj naj naredim ker že dva dni overthnikam o vsem tem če bom sploh mela kaksno prihoddnost, a mam sploh taprave kolege okoli sebe,ali sem jaz težava,ali bo prsu u mesto in kaj naredu ....... se sprasujem že dva dni.Zato bi prosila za vssk nasvet kako se naj z tem sočam naj? Ali si lahko povrenm staroso srečno sebe po vsem tem? hvala za v narpej
Je
Jelkica
Definitivno povej staršem.
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem, da se trenutno soočaš s težko situacijo, in zelo pogumno je, da si se odločila deliti svoje občutke.
Najprej želim poudariti, da nisi kriva za to, kar se je zgodilo. Ljubezen in prijateljstvo prek spleta lahko prinašata lepe izkušnje, vendar pa je vedno potrebno biti previden. To, kar je fant storil, ni sprejemljivo, in tvoji občutki strahu in zmede so popolnoma razumljivi.
Pomembno je, da se zavedaš, da ena slaba izkušnja ne opredeljuje tvojega življenja ali prihodnosti. Fant, ki te je prvi blokiral, morda res ni imel iskrenih namenov. To ni tvoja napaka, ampak njegova odločitev. Ne dovoli, da ta izkušnja vpliva na tvojo samopodobo ali tvoj pogled na druge ljudi.
Glede na to, da si zaskrbljena zaradi svoje varnosti, bi bilo dobro, če bi o tem spregovorila s svojimi starši ali odraslo osebo, ki ji zaupaš. Povej jim o situaciji in deli svoje občutke. Skupaj boste lahko razmislili o tem, kako se zaščititi in kako ukrepati v primeru nadaljnjih težav.
Kar zadeva tvoje prijatelje, poskusi jim pojasniti, kaj se je zgodilo, in kako se počutiš. Pravi prijatelji bodo razumeli tvoje občutke in ti nudili podporo. Morda bo trajalo nekaj časa, da se povrne zaupanje, vendar se sčasoma stvari lahko izboljšajo.
Ne obremenjuj se preveč s prihodnostjo. Življenje prinaša različne izzive, vendar se s časom in podporo lahko naučiš obvladovati težave. Pomembno je, da ohraniš pozitiven odnos do sebe in da se zavedaš, da imaš še vedno veliko priložnosti za srečno življenje.
Upam, da si lahko našla vsaj kakšen uporaben nasvet :).
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka