Pozdravljeni,
danes sem stala na samoforju na rdeči luči, ko sem hotela speljati je avto malo zlezel nazaj... zadaj je bil drug avto in me je zelo strah da sem se vanj zaletela. nic nisem cutila, na mojem avtu se nic ne pozna (razen okrusena barva ampak je bilo to ze pred tem)... Ko sem speljala sem v krožnem zapeljala kar na prvi izvoz k eni trgovini, sem mislila da ce sem se zaletela da bo ta avto prisel za mano, vendar je odpeljal naprej ... Pred tem bi se lahko se ustavila na bencinski ampak je bila ta trgovina za bencinsko ta prvi mozen kraj kjer bi se lahko ustavila.
strah me je da ce sem se slucajno vanj zaletela in me prijavi da bi smatrali kaj kot pobeg iz kraja nesrece in mi vzeli izpit?
kako je z varnostno razdaljo v tem primeru?
Saj verjetno ce bi bilo kaj bi se voznik ustavil za mano?
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš o dogodku, ki se ti je zgodil na semaforju. Ko si ob zeleni luči želela speljati, ti je avto zlezel nazaj. Praviš, da si v skrbeh, ker nisi povsem prepričana ali bi lahko s tem poškodovala avto za tabo. Sicer meniš, da se to ni zgodilo, saj se na tvojem avto ni poznalo nič. Verjamem, da si bila po tem v stiski, zaskrbljena in da si veliko razmišljala o ustreznosti svojih ravnanj. Da te je bilo strah, da bi te voznik avta prijavil.
Glede na to, da na tvojem avtu ni vidnih poškodb in da nisi slišala, da bi prišlo do trka, obstaja velika verjetnost, da se trk ni zgodil. Predvidevam, da bi ti voznik avtomobila tudi nekako signaliziral, v kolikor bi sam zaznal da si vanj trčila. Glede vprašanj v povezavi z varnostno razdaljo sicer nisem povsem prepričana, saj v Zakonu v pravilih cestnega prometa ni specifično zapisano glede varnostne razdalje pri semaforju. Sklepala pa bi, da v tem primeru ne bi bilo mogoče izhajati iz naslova neustrezne varnostne razdalje, saj vozilo za tabo ni trčilo vate, temveč je tvoj avto ušel nazaj. Glede voznika za tabo in tvojega vprašanja, vezanega na to, pa lahko dodam, da obstaja možnost, da bi se ustavil za tabo, hkrati pa obstaja možnost da se ne bi.
Verjamem, da ti s temi odgovori nisem ponudila tako konkretnih odgovorov, kot si jih verjetno pričakovala. S tem bi ti želela tudi sporočiti, da zdaj ne moreš več vplivati na to, kar se je zgodilo. Lahko pa raziščeš, kako ravnati v prihodnje, v podobnih situacijah.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije