Moj problem je ta, da imam že nekaj časa (cca 2 - 3 mesece) vsak dan konstantni občutek da je nekaj narobe, da nekaj ni v redu. Karkoli počnem, razmišljam ali je to v redu, ali delam pravilno, vedno se v mislih vračam na začetek in razmišljam, ali sem vse naredila prav in to se vedno ponavlja in vrti v krogu. Včasih sem tudi v stanju da nekaj časa sedim, gledam v nič in samo o tem razmišljam (ali je vse v redu). Vedno imam občutek, da sem nekaj pozabila, da nekaj ne delam prav, da je nekaj narobe. Prijateljica mi je rekla, da sem mogoče samo malo "pregorela" in da mogoče potrebujem par dni samo zase da se ohladim od vsakodnevnega življenja, vendar tudi to mi ni pomagalo. Konstantno sem pod stresom in pod pritiskom, nikoli nisem sproščena in sem res že utrujena od vsega tega. Ne vem, kaj je razlog, da se je vse to začelo, nič kaj takega se mi ni zgodilo, sem psihično stabilna oseba, kar naenkrat pa se je to samo začelo in ne neha ????
• SA
SAŠKA POMOČNICA
Razumem te. Isto se mi dogaja. Mislila sem, da sem psihično stabilna oseba, ampak kar naenkrat, ko sem se zbudila sem to čutial. Ko sem o tem govorila prijateljicam me niso razumele. Svetujem ti, da se pogovoriš s starši-bolje z mamo. Jaz se zvečer sproščam tako, da se uležem v posteljo in za pet sekund napnem vse dele telesa. Potem jih sprostim in to ponovim še enkrat. Če imaš telefon ti priporočam, da čim manj gledaš vanj, ker oddaja slabo energijo. Zvečer se mogoče še malo pogovori sama s sabo in bo.
Mogoče poskusi čez dan delati to kar te veseli, povabi kakšno prijateljico, riši, beri knjigo, poslušaj glasbo, prebiraj lepe misli, delaj jogo... pozabi na to in bodi to kar si!
IN zaupaj vase.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Iz tvojega spisa je videti, da se ti porajajo misli in občutki s katerimi se nisi srečala prej. Praviš, da veliko razmišljaš o tem kaj narediš in če je to kar si naredila pravilna odločitev. Dodajaš, da to spremlja občutek, da je nekaj narobe, ampak ne vidiš kaj bi to konkretno bilo. A bi mi lahko zaupala o katerih dogodkih ali odločitvah razmišljaš? So kakšne misli, ki se pojavljajo bolj pogosto kot ostale?
Praviš še, da ti je prijateljica predlagala počitek, ki si si ga tudi vzela, ampak nisi zaznala spremembe. Ali misliš, da je prijateljica kaj zaznala pri tebi? Opažaš morda, da si zadnje mesece bolj zasedena kot ponavadi? Pohvalno je, da si nekomu zaupala svoje skrbi, saj se z njimi lažje soočamo takrat, ko jih delimo z drugimi. Tudi to, da si pisala na svetovalnico je korak v pravo smer za katerega si lahko sebi hvaležna. Na tej točki me zanima ali v tvojem življenju obstaja še kakšna oseba s katero bi lahko podelila svoje misli in doživljanje? Če se ti to zdi smiselno, se lahko obrneš na npr. svetovalnega delavca na šoli, obstaja pa tudi možnost, da se oglasiš pri osebnemu zdravniku ali psihologu na Centru za duševno zdravje otrok in mladostnikov.
Seveda ti ostajamo na voljo tudi tukaj v naši svetovalnici, če se odločiš, da boš odpisala.
Upam, da boš do sebe nežna in potrpežljiva. Lepo bodi in pazi nase.
Ivona Popović, dipl. psihologinja (un)