Danes so moji sosolci dodali kr ene ljudi v naso razredno grupo na vibru in potem te ljudje zacnejo nonstop posiljati stikerje. Zelo me je strah da mi telefon ne bo zastekal. Leftala sem iz grupe in ga blokirala anpak moji sosolCi se kar delajo grupe in vanjo dodajajo vse moje sosolke intistega tipa da posilja stikerje. Zelo me je strah da mi ne bo kaj naredil nevem zakaj anpak take stvari me zelo strasijo(sosolcem tega nocem povedati ker bi se samo smejali in me se veckrat v te grupe dodajali) Poleg tega me je strah tudi tega da me bodo vsi zafrkavali sploh nocem bitu taka kakor si zelim da bi bila. Pocutim se nemocno...
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Če te to moti in ne želiš sodelovati v teh skupinah se iz njih kar pogumno izpiši. Nihče te ne more in ne sme prisiliti, da sodeluješ v skupinah, v katerih ne želiš biti. Če tudi druge sošolke moti, kaj se dogaja, se pogovorite in prosite razredničarko, da se o tem pogovorite na razredni uri. Če se počutiš nemočno, pa bi ti svetoval, da pokličeš Tom telefon na 116 111 ali pa se z njimi pogovoriš preko e-klepeta na njihovi spletni strani. Pogovor z nekom ti lahko veliko pomaga. Tom telefon pa je anonimen ni nihče ne bo vedel kdo si. Pa še kak zanimiv nasvet ti lahko dajo, ki ti bo v pomoč.
Marko, Safe.si