Pozdravljeni. Zdi se mi kot, da se na dnu. No zagotovo se mi prav zdi. Da pojasnim situacijo.
torej pisala sem ze velikokrat iz podobnih razlogov tako, da me mogoce prepoznate amapk ni važno.
no trenutno še hodim na gimanazijo ampak sem se vpisala v novo srednjo šolo in se je res veselim. Vpisala sem se tudi v prvi letnik, da bom začela vse lepo znova in da se privadim na nov sistem in, ker sem zelo zadržana in tiha da se mogoče malo lažje vključim v družbo.
Na trenutni šoli imam ogromno ocen za popravit in nadoknadit tam okoli 15. Res me skrbi, zdi se mi nemogoče. In vrjamam da bo marsikdo rekel ja ve se da če se hoče amapak kaj pa če se noče, mislism jaz si niti sekunde ne želim več biti v tej šoli grozno mi, ko stopim cez prag te šole me preplavi strah in groza.
razmišljala sem da bi se samo izpisala amapk nevem ce je to mogoče, pac povedala sem to idejo mami in edino kar ji je padlo na pamet je da bi bilo vrjetno treba vrnit štipednjo, cca 1000 eur.
amapak jaz nemorem vec groznooo mi je v tej šoli res me ubija in tudi če se zelim ucit se nikakor ne morem saj mi misli vedno uhajajo drugam.
poleg tega pa teniram tudi biatlon in moja mami oz kar cela druzina je obsedena s tem. Avgusta sem komaj prepricala mami da neham ampak sem decembra zacela spet trenirati nazaj in edini razlog je bil dabi shujsala... pac nevem kaj mi je bilo tako sem bila neumna.
torej poletna sezona se je ze zacela ampak jaz nemorem vec s to solo in treningi imam same probleme mami je pa tako nora na ta sport da se mi kar mesa. Vse kar lahko daje v ta sport ceprav si jaz tega res ne zelim in tudi ko ji malo namignem da nebi vec trnirala se ji zmesa. Res cenim vse kar dela zame in tudi kupila mi je novo kolo za 2000 eur in se rolke,nove naramnice za pušo, palice za 300eur vse mi kupuje in vse vlaga vame amak jaz tako sovrazim ta sport da ne morem opisat. Zelo rada se ukvarjam s sportom in sanjam o tem da bi sla tect in kolesarit sama zase ne za une glupe treneinge.
Res nevem kaj nej naredim res bi rada nehala s treningi in s to solo, samo vsi recejo ja potrudi se bla bla. Je ne nebom se okej ker se ne morem.
pa ko kdo omeni te trennge joj najraje bi se zjokala tako so mi grozniiiiiiiiiii.
Pa se problem je da sem se zredila in to zelo in ce omenim npr da nebi vec trenirala bi vrjetno vsi pomislili na lenobo in da bi se zredila se bolj mapak jojjj nebi nehala zaradi lenobe amapak ker mi res ni vsec. Na teh treningih se pocutim kot drek resno nimam druge besede.
ress moja najvecja zelja je da bi se za ta en mesec sole izpisalal in nehala s treningi in da bi nazaj zgradila svoje zivljenje v katerem bi res uzivala.
sem pa res zelo zadrzana kar se tice svojih prolemov in res ne rada o tem razlagam v zivo in tudi nimam nikogar da bi mu to povedala. Razmisljam, da bi sla v soli do socialne delavke samo se jo bojim ker vsi pravio kako je zlobna in zatezena. Pac povedla bi ji to situacijo glede sole da bi se rada izpisala in ce je to mogoce, ker res ne morem vec. Pa mogoce bi ji omenila se to s treningi samo res nevem ce je to prava odlocitev. Vrjetno vecina misli da je samo ers sem zelo zadrzana in ers ne upam z nikomor govorit...
PROSIM POMAGAJTE, ZAKAJ IMAM TAKE TEŽAVE, KAKO NEJ SE JIH REŠIM
Ja
Jaz09
Ras nočem težiti samo res nujno rabim pomoc in na odgovor cakam ze res dolgo
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena ponovno!
Naj ti najprej sporočim, da povsem razumem situacijo, v kateri si se znašla. Slišim te, ko praviš, da ti je težko. Vsekakor upam, da bova skupaj lahko razmislili, kaj bi bilo najbolj smiselno narediti v tem trenutku.
Glede trenutne šole si zelo zaskrbljena, zdi se, da imaš do nje že zelo velik odpor. 15 ocen do konca tega šolskega leta je vsekakor veliko in verjamem, da ob tem čutiš velik pritisk. Vsekakor je to, da se izpišeš iz šole, najlažja pot in razumem te, ko praviš, da bi točno to najraje naredila. A vseeno te spodbujam, da najprej raziščeš, kaj vse ta odločitev prinese za sabo. Omenjaš npr. vračanje štipendije, kar zagotovo ni najbolj ugodno. Je morda še kaj takega, na kar bi morala biti v tem primeru pozorna? Vsekakor se mi zdi zelo dobra ideja, da se obrneš na svetovalno delavko vaše šole. Četudi o njej nisi slišala lepih stvari, se mi zdi vredno poskusiti - za izgubiti nimaš kaj. Ona bo najverjetneje najbolj pravi naslov za pogovor o morebitnih posledicah izpisa. Zato te spodbujam, da jo v začetku naslednjega tedna poiščeš. Morda se lahko pogovorita tudi o ocenah. V kolikor se ne bi izpisala, bi si verjetno bilo dobro postaviti prioritete glede pridobivanja ocen - kaj moraš res nujno pridobiti oz. popraviti, kaj pa morda lahko ostane negativno ali neocenjeno. Na svetovalno delavko sicer vedno lahko nasloviš tudi vprašanja o možni podpori pri učenju - ti lahko pri učenju pomaga kakšen vrstnik, profesor …? Morda šola omogoča kakšno podporo pri učenju v takšnih situacijah? Razišči.
Poleg šole pa se zdi, da te precej obremenjujejo tudi treningi biatlona. Praviš, da v njih ne uživaš več, da so ti odveč, tam se ne počutiš dobro. Super je, da si prepoznala, da ti treningi ne odgovarjajo več, sprašujem pa se, ali je to zaradi trenutne preobremenjenosti, ki jo povzroča tudi šola, ali pa je morda res čas, da zapreš to poglavje. Vidim sicer, da si glede treniranja pod velikim pritiskom svoje družine, ki si želi, da bi s športom nadaljevala. To je zate precej neugodna pozicija, a konec dneva nihče ne more trenirati in vlagati truda namesto tebe. V kolikor se ti zdi, da je čas, da z biatlonom prenehaš, najprej o tem dobro razmisli in v kolikor se odločiš, da zaključiš, poskusi to predstaviti tudi staršem. Povej, kako se na treningih počutiš, kaj te moti, kaj bi si želela namesto tega - npr. tek ali kolesarjanje le za svoj užitek. Verjamem, da tudi tvojim staršem ne bo lahko, saj te na tej poti očitno zelo podpirajo, tako iz motivacijskega kot finančnega vidika. Sprašujem pa se, ali obstaja kakšna možnost, da s treningi sprva prenehaš (ali jih številčno omejiš) le za določen čas - npr. do poletnih počitnic ali kaj podobnega. Da si torej vzameš čas za pavzo, po kateri tudi sicer hrepeniš. In med to pavzo sama sebi omogočiš, da nekoliko zadihaš in razmisliš o svoji prihodnosti glede treniranja. Kaj meniš?
Kot praviš na začetku svojega sporočila, se ti zdi, kot da si se znašla na dnu. In s tem ni popolnoma nič narobe. Vsak se kdaj znajde v situaciji, ko se počuti povsem obupano. A tudi takšna obdobja minejo. Konec koncev je zaključek šolskega leta čisto blizu, pred nami sta še zadnja dva tedna. Vesela sem, da zmoreš v svoji stiski iskati podporo na naši svetovalnici. To vsekakor pomeni, da se nisi še povsem predala in da imaš v sebi moč, da vztrajaš. Pa naj bo to ob odločitvi v eno ali drugo smer. Vse bo v redu. :)
Javi se še kaj. Vesela bom, če mi sporočiš, kako razmišljaš in kaj se boš odločila ...
Lea Prinčič, mag. psihologije