Zdravo eno malo nenavadno vprašanje ampak me zelo zanima
Jas imam probleme z žalostjo ,samomori....no ja in sem obiskala psihologinjo čez par dni grem 3. Zanima pa me po približno koliko obiskih lahko psihologinja določi diagnozo Oz. Približno kdaj bom lahko izvedela?(PRIBLIŽNO npr.na 4 ,5,6 obisku)
Hvala
Uredništvo
Katja Nastran

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej bi te rada pohvalila, da je zelo zrelo od tebe, da si se obrnila na pomoč k psihologinji. Upam, da ti bo v dobro podporo in bosta skupaj uspeli rešiti tvoje težave.
Kdaj točno bo psihologinja lahko postavila diagnozno, pa ne vem. Običajno je potrebno nekaj obravnav, saj psiholog izvede različne psihološke teste in se s tabo pogovarja o različnih področjih tvojega življenja, včasih pa se pogovori tudi s tvojimi starši in razrednikom.
Najbolje pa bo, da jo naslednjič vprašaš.
Kolikor imam izkušnje iz osnovne šole, kjer delam, učenci pri obravnavi pri psihologu dobijo psihološki izvid po približno 5 ali 6 obravnavah. Pogosto izvidu sledi še sestanek s starši, razrednikom, svetovalno delavko in psihologom. Točno kako pa bo v tvojem primeru, ti bo pa odgovorila tvoja psihologinja.
Kar pogumno!mag. Katja Nastran, univ. dipl. psihologinja